هراز نیوز : سریال پایتخت 3 اگر چه  حاشیه های بسیار زیادی داشت  و به نظر خیل زیادی از کارشناسان حاوی مطالبی غیر واقع از فرهنگ  مازندران بود اما  برخی دیالوگ های این مجموعه تلویزیونی می تواند برای ما درس آموز باشد .

وقتی قهرمان اصلی داستان که از پیشکسوتان کشتی است  در دیدار انتخابی تیم ملی، مسابقه را به حریف قدر خود واگذار می کند در یک دیالوگ شیرین و طنز می گوید : من باختم !بدم باختم ! دارم به قهقرا میرم ! فقط بذارید من برم .

serial-amazing-1

حکایت اقدام یکی از کاندیداهای چند سال اخیر مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آمل شده است ، داداش رضای  این داستان که چند سالی است از رقیب توانمند خود شکست را تجربه کرده است ، در اقدامی عجیب و غیر حرفه ای بدون لحاظ حرمت ماه مبارک رمضان بین  سخنرانی نماینده مردم آمل که به عنوان سخنران مراسم روز قدس در حال سخنرانی در تریبون مقدس نماز جمعه شهر دابودشت بود ، به یکباره یاد روز های انتخابات می افتد و همه داشته های  خود را خرج یک حرکت ناپخته و جو زده  می نماید .

این فعال سیاسی در اقدامی عجیب که به تعبیری برخی از آن یک خود زنی سیاسی یاد می کنند شروع به هتاکی و توهین به سخنران جلسه می نماید که با پاسخ های منطقی و بازدارنده عزت الله یوسفیان و صلوات های مردم روزه دار موضوع به پایان می رسد .

فارغ از اینکه از نظر سیاسی این اقدام آقا رضا جواب معکوس برایش خواهد داشت و به جای محبوبیت واکنش منفی جامعه را به همراه خواهد داشت باید دید که چرا او که تجربه چندین دوره کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را دارد دست به این اقدام بچه گانه و دور از شان یک فعال سیاسی زده است .

آیا این همه وزن سیاسی او ست که تا بحال نمایان نشده و یا باز مشاوره های غلط برخی از اطرافیانش منجر  به این کنش عاطفی و غیر عقلانی از وی شده است .

به هر شکل  آقا رضا باید بداند میدان سیاست  تشک کشتی یا رینگ بکس نیست و طرح مسایلی که صحت و سقم ان تایید نشده و کذب می باشد اثرات سویی برای فرد نشر دهنده خواهد  داشت  خصوصا که مخاطب این توهین شخصی باشد که نماینده تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است و گزارش مفاسد را نزد مقام معظم رهبری می دهد و معظم له ایشان را مورد تفقد قرار می دهند .

امیدواریم آقا رضا ضمن قبولی باخت سیاسی اخلاق را نبازد و بداند که مردم آمل مردمان فهیمی هستند . بجای این حرکات عجیب و غریب حداقل بگوید من باختم بدم باختم بذارین …

18 thoughts on “من باختم بدم باختم فقط بذارین …”
  1. اين اقاي حاجيپور چون چيزي براي از دست دادن نداره اين كار ها رو انجام ميده الان هم كه وضعييتش معلومه.
    تاسف…..
    يعني كرسي نمايندگي برات انقدر ارزش داره كه پا رو همه چيز بزاري و توهين اون هم در چنين روزي؟

  2. سلام.درود برمحمد.که واقعیت ان روز همین بود.چون بنده هم حضورداشتم.چون روز قیامتی هست وانجاباید پاسخگو باشم.

  3. سلام جناب اقای نصیری دوست خوب من.ازروزی که این اتفاق افتاد.بنده منتظربودم واقعیت ان روزبدورازجانبداری سیاسی دراین سایت که دربین مردم محبوبیت خاص دارد.بیان شود.اقای نصیری انروزبنده درصف سوم نمازگزاران روبروی سخنران جلسه یعنی جناب دکتر یوسفیان نشسته بودم .اتفاق وواقعیت انروز به این شرح است.اقای یوسفیان درخصوص اعدام اختلاص کنندگان 3000هزارمیلیاردی صحبت می کردن که ما انان رادستگیرکردیم فارغ ازان که یادشان رفته بود که ایشان جزءحمایت کنندگان اقای خاوری بودند که سند ان درسایتها موجودمی باشد.درهمین زمان اقای دکتر حاجی پور درجمع بلند شدندوبه اقای یوسفیان گفتندشماوهمکارانتان اقای خاوری مفسد بزرگ اقتصادی را حمایت نمودید.چرابه مردم دروغ می گوئید.من امضاءشما رادارم.درهمین موقع اقای یوسفیان دست پاچه شدند.وقرانی که بالای تریبون بود.گرفتن وبالای سر بردن ودرجمع نمازگزاران بردن وفریادزدن((به قران قسم من یک متر زمین ندارم ویک خانه مستاجری درخیابان نفت درمیردامادزندگی میکنم))بلافاصله رشته کلام ازدست ایشان دررفته واز بالای تریبون درجمع نمازگزاران روستایی اعلام نمودند((من دادستان امل بودم.پدرمن سرمایه داربود.پدرخانم من سرمایه داربود))وازبالای تریبون به اقای حاجی پور می گویند((شمای بچه روستایی ازکجامی اوری ودرانتخابات شرکت می کنی))خوانندگان عزیزوجناب اقای نصیری وعزیزان سایت هرازنیوز!!حالا قضاوت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *