هراز نیوز : یکی از مدیران فرهنگی در آمل از عملکرد نیروی انتظامی در جمع آوری ماهواره ها در رستورانهای بین راهی جاده هراز انتقاد کرد .

این مسوول در یکی از جلسات اداری این شهر مدعی شده است که رستوارنهای بین راهی با مجوز اداره تحت ریاست وی اقدام به نصب دیش های ماهواره ای کردند و فقط از این دیش های ماهواره شبکه های استانی را مشاهده می کردند ولی نیروی انتظامی بدون توجه به مجوز ایشان اقدام به جمع آوری این دیش ها کرده است .

این مسوول فرهنگی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که احتمالا از این ماهواره ها  برای مشاهده شبکه های غیر مجاز استفاده می شده است لب به انتقاد تند گشود و خبرنگار به شکایت تهدید کرد  !

گفتنی است مجوز استفاده از ماهواره برای شبکه های خارجی تنها به هتل هایی صادر خواهد شد که مهمانان خارجی داشته باشند .

بدون شک ارایه تصویر های مستهجن و مبتذل از طریق ماهواره و نمایش آن ها یکی از عوامل گسترش بی بندوباری و به فساد کشاندن جوانان است.

دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بیند،برای کم رنگ کردن این اعتقادات،با ایجاد خلل دراعتقادات قشر جوان،در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن آنان می کوشد.
قرآن کریم درباره خطر اشاعه زشتی ها در جامعه اسلامی هشدارمی دهد ومی فرماید:
کسانی که دوست دارند زشتی ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد،عذاب دردناکی برای آن ها در دنیا و آخرت است وخداوند می داند و شما نمی دانید.

حال سوال اینجاست  یک مدیر فرهنگی در سالی که مزین به نام فرهنگ است باید در اجرای وظایف خود بکوشد یا وظایف ذاتی دستگاه های دیگر را زیر سوال برد .

امیدواریم این مدیر فرهنگی به جای این لفاظی ها  در اجرای وظایف فرهنگی اش کوشا باشد تا شاهد  نارضایتی مردم عزیز از بی کفایتی ایشان در امور نباشیم .

5 thoughts on “صدور مجوز نصب ماهواره در یک اداره فرهنگی در مازندران !”
  1. با سلام و عرض ادب و احترام
    نقد و نقادی باید در جامعه باش ولی تا زمانی که نقد بر حسب تخریب یک شخص نباید باشد .
    ظاهرا در این جلسه فرهنگی که از آن صحبت به میان آمده جلسه پنج شنبه در اداره ارشاد بوده و تنها خبرنگاری که دران حضور داشته است آقای جواد حیدری می باشد و تنها شخصی هم که مسئول رستورانهای بین راهی است اداره میراث فرهنگی می باشد ولی چرا اقای ……تهدید به شکایت کرد جای سوالش باقی است .

  2. اینکونه نبود مدیر فرهنگی این نظر را داشت که در بیشتر نقاط لاریجان صدا وسیما مازندران نمی تواندسرویس دهی بکند با مجوز مقامات رسمی مهمان پذیر های سر راهی بتوانند بااستفاده از کانالهای رسمی ضمن استفاده درست مثل زمان عصر عجر مردم آن منطقه از طریق آفتاب و مهتاب…… روزه داری نکنند

  3. عزیز خبر نکار وظیفه نیروی انتظامی خیلی کسترده است از حصوروکنترل خیابانهای اصلی فرعی بر خورد با ارازل واوباش باج کیران و شر خرها همانهایی که روستای مطهر را بهم ریختند نظارت بر اماکن بدون مجوز واشاعه دهنده کارهای صد فرهنگی ولباسهای ترویج دهنده فرهنک غرب. اجرای احکام دادستانی ودادکستری .ووووو حالا چه علاقی است که نیروی انتظامی همه اینها را ول کرده ورفته چسبیده به این ماهوره واین در حالی است که دیش های ماهواره در تمام کشور از تهران ودیکر شهرها وحتی تو ی خیابانهای بلند وکوتاه توی آمل هم قابل مشاهده است حالا چه جوریه نیروی انظامی محبت میکنند میرود …..

  4. حق با مدير محترم فرهنگي است نيروي انتظامي بر خلاف قانون عمل كرده است نيروي انتظامي بايد در خصوص موارد فرهنگي دستورات دستگاه فرهنگي را اجرا نمايد نه اينكه خودسر اقدام نمايد.و انتقاد مدير محترم فرهنگي كاملا درست است.بهتر انست كه نيروي انتظامي خود پاي بند به قوانين باشه

  5. با عرض سلام خدمت دوستان عزیز وقت بخیر کسی ماهواره نصاب سراغ دارع لطفا شمارشو به ایدی اینستاگرام من بفرسته ممنون @fatiii_amd_pvvvvممنون میشم بفرستین از آمل کلاکسر میخوام نصاب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *