هراز نیوز:دروازه بان نفت تهران گفت: «یک پیتزافروشی به من جای خواب داد و در عوض 5 تا 10 صبح برایشان ظرف می‌شستم.»

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان جوان و مستعد باشگاه نفت تهران یکی از سه مهمان برنامه ماه عسل در روز پنج‌شنبه بود: «خانواده‌ام از لحاظ مالی خیلی ضعیف بودند. حتی پدر من را به عروسی دعوت نمی‌کردند به خاطر شرایط مالی‌‌اش. من درس می‌خواندم و در کنار آن بربری می‌فروختم! مخالف من برای ورود به فوتبال، پدرم بود.»

وی افزود: «هر وقت نمی‌توانست مرا کتک بزند لباس‌هایم را پاره می‌کرد. آنها از من می‌خواستند به کارگری بروم. من با کار کمی پول جمع کردم و بدون اجازه آنها به تهران آمدم؛ تنهای تنها. سوار اتوبوس شدم و با حسین فیض برخورد کردم. او مربی وحدت تهران بود و از من دویست هزار تومان پول خواست برای تست دادن در تیم. به او گفتم پول ندارم اما او بازهم مرا به تمرین برد.»

بیرانوند افزود: «در یک بازی تدارکاتی درخشیدم و از من پول نگرفتند. آن تیم خوابگاه نداشت. یک ماه تمام در میدان آزادی می‌خوابیدم. همه دستفروش‌های میدان من را می‌شناختند، بعد یک پیتزافروشی به من جای خواب داد و در عوض 5 تا 10 صبح برایشان ظرف می‌شستم. در آن مقطع در تیم جوانان هما بودم.

وی در پایان گفت: «مربی‌مان سعید ریاضی یک بار ساعت یک و نیم شب به رستوران آمد. نمی‌خواستم مرا ببیند اما تصادفاً دید و برایم گریه کرد و گفت چرا تا به حال درباره کار به او نگفته‌ام؟ بعد از آن به یک کارواش رفتم. یک بار ماشین علی دایی به آن کارواش آمد اما من نخواستم آن را بشویم. بعد معرفی شدم به شهرداری و هر روز از ساعت 5 در خزانه در حوالی مترو رفتگری کردم. در همه این مدت پدر و مادرم نمی‌دانستند من در تهران کار می‌کنم./ جام نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *