هراز نیوز :پس از صدور حکم ايرج حيدري توسط وزير کشور به سمت فرمانداري شهرستان تاکستان، روز شنبه 17خرداد جمع کثيري از اقشار مردم تاکستان، رئیس و اعضاي ستاد دکتر روحاني در مقابل نهاد رياست جمهوري تجمع کرده و خواستار ورود دولت به موضوع شدند.

ایرج حيدري سمت معاونت استانداري سيستان و بلوچستان و فرماندار ويژه چابهار را در دولت قبل در کارنامه خود دارد و علیرغم همشهری بودن با علی اوسط هاشمی استاندار جدید سيستان و بلوچستان حيدري را عزل کرده است.

از سویی دیگر استانداري قزوين و وزارت کشور در حرکتی شتابزده اقدام به صدور حکم برای حیدری کرده اند.

شنيده ها حاکي از اين است که از اين موضوع جزء موارد اختلافی میان میرولد معاون سیاسی وزارت کشور و رحمانی فضلی است که سر انجام منجر به استعفاي ميرولد از معاونت سياسي و امنيتي وزارت کشور گردد.

این نکته قابل توجه است که ستاد دکتر روحانی در شهرستان و استان ، امام جمعه ، اصلاح طلبان و اصول گرایان شهرستان و اصلاح طلبان استان قزوین نیز از این اتفاق ابراز نا رضایتی کرده و مخالفت قاطع خود را با این انتصاب اعلام کرده اند.

 در ادامه اعتراض، معترضین در مقابل وزارت کشور تجمع کرده و خواهان جلوگیری از معارفه فرماندار شدند.

به گزارش هراز نیوز : علی اکبریان قبل از این به عنوان فرماندار شهرستان تاکستان فعالیت داشته است .

منبع :انتخاب

6 thoughts on “اعتراض مردمی و فعالان سیاسی در انتصاب فرماندار جدید تاکستان +سند”
  1. مهم خدمت به مردم ولایت مدار ایران اسلامی است. نه سال تلاش بی وقفه در سمت های فرمانداری امل -مدیرکل دفتر سیاسی وانتخابات- مدیرکل دفتر مشوقهای مالی وزارت تعاون -فرماندار ناکستان انجام وظیفه نموده اید خسته نباشید .

  2. این همه جاها خدمت صادقانه نمودید، حالا می توانید کاندیدای مجلس شود. بفرمایید بی تعارف

  3. واقعا آقای مهندس اکبریان زحمت زیادی کشیدن برای آمل و دیگر نقاط کشور و کسی که خالصانه این کار را انجام میدهد برایش مهم نیس که مردم در باره ی او چه فکری میکنند

  4. کسانی که برای اعتراض به تهران رفته بودند 20الی 30نفر اند جمعیت تاکستان قریب 200000نفر مباشد بین وبین الله قضاوت کنید؟

  5. اقای س-ر معمولا این تعداد به نمایندگی حضور می یابند .شما طومار چها ر متری با امضا پانصد نفر را ندیدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *