هراز نیوز :نكونام شاید فراموش كرده با تیم ملی در برزیل حضور دارد و كاپیتان تیم ملی ایران است، نه به‌عنوان كاپیتان باشگاه استقلال در لیگ برتر!

شب گذشته جواد نكونام در اینستاگرام عكس‌نوشته‌ای منتشر كرده و از هواداران، مخصوصا استقلالی‌ها (!) خواسته هر سوالی دارند بپرسند تا جواب بدهد.

گویا هضم كاپیتانی تیم ملی برای نكونام خیلی سخت است و او نمی‌تواند در حساس‌ترین روزهای مانده تا شروع جام‌جهانی آرامش تیم ملی را حفظ كند.

بعد از حكایت جنجالی بازوبند آبی، كاپیتان تیم ملی كه باید دست‌كم این روزها حسابی مراقب حرف‌ها و رفتارش باشد، برای استقلالی‌ها پرانتز مخصوص باز می‌كند تا یك بار دیگر هجمه بی‌سابقه‌ای علیه او و تیم ملی آغاز شود.

نكونام شاید فراموش كرده با تیم ملی در برزیل حضور دارد و كاپیتان تیم ملی ایران است، نه به‌عنوان كاپیتان باشگاه استقلال در لیگ برتر!

نكته جالب این ماجرا اینجاست كه حتی تعداد زیادی از استقلالی‌ها زیر این مطلب به او یادآوری كردند هنوز ترك این باشگاه در آستانه دربی را فراموش نكرده‌اند و عده‌ای دیگر حتی پا را فراتر گذاشته و از او خواهش كردند دیگر به استقلال برنگردد!

بدون شک نكونام می داند برای اسطوره شدن كاپیتانی تیم ملی كافی نخواهد بود و باید وابسته به یكی از دو باشگاه بزرگ پایتخت باشد. با این حال هدف نكونام از چنین رفتارهایی مشخص نیست؛ شاید وقتی مجیدی با ترك استقلال در بدترین شرایط ممكن و گرفتن قهرمانی از میلیون‌ها هوادار و تنها با بوسیدن پیراهن آبی‌اش به اسطوره یك باشگاه بدل می‌شود، از نكونام نباید رویه‌ای خلاف آنچه فرهاد در پیش گرفت انتظار داشت.

منبع:بانک ورزش

4 thoughts on “حرکت جنجالی جدید از جواد نکونام + عکس”
  1. خیلی متاسفم برات.دیگه هیچی واسه گفتن ندارم.همین وبس

  2. سلام آقاجواد من به حرفای دیگران کار ندارم من تمام حرفاتو باور دارم و همیشه طرفدارت میمونم فقط به سوالم جواب بده………
    چرا به زور برنگشتی استقلال ؟من میدونم قلبت آبیه ولی یه کاری میکردی تا برگردی………هرجاهستی موفق باشی کاپیتان عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *