هراز نیوز : چند ساعت پس از انتشار خبر انصراف کاله از لیگ برتررئیس شورای اسلامی شهر آمل در نامه ای خطاب به نمایندگان ، مسئولین و متولیان ورزش استان مازندران گفت : نمایندگان ،مسئولان و مدیران ورزشی مازندران ، تیم والیبال کاله مازندران یکی از افتخارات ورزشی استان را ، در یابند.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، خسرو ابراهیم زاده در پی تصمیم انصراف باشگاه کاله مازندران روز یکشنبه به طور رسمی از تیمداری و حضور در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران ، در نامه ای خواستار مساعدت ویژه نمایندگان و مسئولین استان با این باشگاه شد.

 

خاطر نشان می شود ؛ به موجب تصمیمی در نشست هیات مدیره باشگاه ورزشی کاله مازندران در آمل، تیم کاله ، قهرمان دو دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران وجام باشگاه های آسیا ، پس از ۵سال حضور در سطح اول والیبال کشور و آسیا ، از حضور در لیگ برتر والیبال کشور کناره گیری کرد. همچنین بازیکنان ملی پوش ومطرح فصل گذشته تیم کاله همچونˈ فرهاد ظریف، حمزه زرینی، عادل غلامی، رضاقراء، علیرضاجدیدی ومیلادعبادی پورˈ از این تیم جدا وبه تیم های پیکان تهران، میزان خراسان و باریچ اسانس کاشان وارومیه پیوستند.

 

متن کامل نامه رئیس شورای اسلامی شهر آمل به شرح ذیل می باشد :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مجمع محترم نمایندگان استان ، استاندار محترم و مسئولین محترم ورزش استان مازندران

 

سلام علیکم

 

با احترام به استحضار می رساند ، تیم والیبال کاله آمل که بعد از کسب افتخارات قهرمانی ، نام تیم کاله مازندران بر آن نهاده شد ، امروز از سرمایه های ورزش مازندران است و هواداران فراوانی در شهرستان ، استان و کشور دارد . نادیده گرفتن و به راحتی عبور کردن از کنار موضوع انصراف کاله از تیم داری در لیگ برتر والیبال کشور به معنای نادیده کرفتن هواداران این تیم قهرمان در سراسر کشور است. متاسفانه شرایط سخت تیمداری بخش خصوصی در کشور موجب کناره گیری کاله از تیم داری شده است که جادارد با اندیشیدن تمهیدات لازم از بروز چنین اتفاقاتی در جامعه ورزش کشور جلوگیری کنیم . مسئولین باشگاه کاله شرایط اقتصادی کنونی را دلیل انصراف از تیم داری در لیگ برتر عنوان می کنند که مساعدت در این خصوص قابل تامل است . انتظار می رود؛ مسئولان محترم استانی نیز برای حمایت از این تیم دست به اقدامات موثری بزنند، و برگزاری جلسه با مسئولین محترم کاله را در راستای حمایت از یک سرمایه گذار بخش اقتصاد و ورزش شهرستان ، استان و کشور ؛ بعنوان حداقل کار ممکن ، در دستور کار خود قرار دهند. زیرا این تیم برای مازندران است و افتخاراتش به استان باز می‌گردد.

 

خسرو ابراهیم زاده

 

رئیس شورای اسلامی شهر آمل

5 thoughts on “ابراهیم زاده :مسئولان و متولیان ورزشی مازندران تیم کاله را دریابند”
  1. اگه دوباره کاله رو والیبال برگردونی لطف زیادی درحق مردم آمل میکنی خواسته تمام مردم مازندران ازشماست باتشکر

  2. هوادار اگر واقعا هوادار است باید با حضورش، هواداریشو ثابت کنه، باید از مسئولین شهر و استان سوال کنه دلیل عدم حمایت از کاله چیه؟؟؟
    باید جلوی فرمانداری و باشگاه و اداره ورزش و جوانان … کنه تا جوابشو بگیره

  3. کاش به جای این نامه دادن ها شخصا وارد صحنه میشدید تا امید مردم استان و آمل نا امید نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *