هراز نیوز :تنها سالن استاندارد 10 هزار نفری ایران بزودی در شهرستان آمل به همت باشگاه کاله مازندران آغاز به کار خواهد کرد این مجموعه ورزشی عظیم که گنجایش 10 هزار نفر را دارد تنها سالنی است که به همین تعداد صندلی برای آن جانمایی شده است .

همواره از سالن مجتمع آزادی به عنوان سالن  12 هزار نفری یاد می کردند که این سالن تنها 6750 نفر ظرفیت دارد .

در همین راستا بهمن سلیمانی مدیر عامل باشگاه کاله مازندران می گوید با تصویب هیئت مدیره شرکت کاله که از چند سال قبل بنا را بر این نهادن که یک سالن آبرو مند برای باشگاه ساخته شود  ولی دستور العملهای دست و پا گیر اداری طی این سالها مانع از آن شده یود خوشبختانه با مساعدت و همراهی دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران طی نشستهایی بخشی از موانع اداری مرتفع گشته و بزودی کلنگ آن زده خواهد شد.

وی در مورد سالن ده هزار نفری کاله گفت :این مجموعه آبروی مازندران و ایران است و اعتقاد داریم همه باید در این راستا کمک کنند تا هر چه زودتر این پروژه  عظیم ساخته شود .

بهمن سلیمانی کاله

مدیر عامل باشگاه کاله مازندران  بیان داشت :با ساخت  این سالن استاندارد می توانیم بزرگتری رویدادهای جهانی و حتی لیگ جهانی را هم در این مجموعه برگزار نماییم همانطوری که می دانید مازندران مهد رشته های سالنی همچون کشتی و والیبال و بسکتبال و … می باشد .

وی افزود :استاندارد جهانی  برای برگزاری مسابقات مهم داشتن حداقل یک سالن 7 هزار نفری می باشد که با ساخت این سالن ما شرایط برگزاری تورنمنت های مهم را دارا می باشیم این امر بر می گردد به مسئولین ما که ما را در پیچ و خم کارهای اداری جهت تسریع کارها کمک کنند.

سلیمانی در پاسخ به سوال هراز نیوز که چه انتظاری از مسوولان دارید تصریح کرد : کمک آنان می تواند در پیشرفت این پروژه عظیم بسیار مفید باشد که امیدواریم همانطور ی که آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم با پیگیری های خود ورود پیدا کردند دیگر دستگاه ها اجرایی هم برای ساخت سالن به یاریمان بیایند .

وی در خصوص ساخت و اتمام این پروژه هم گفت : اگر به روال مادی و بدون موانع اداری پیش برویم ظرف مدت سه سال سالن 10 هزار نفری ساخته خواهد شد و شما شاهد مسابقات مهم بین المللی در این استان خواهید بود .

نعمت الله قربانی هراز نیوز

15 thoughts on “آغاز به کار ساخت اولین سالن ده هزار نفری ایران در آمل / با حمایت مسوولان سه ساله ساخته خواهد شد”
  1. درود بر غیرت برادران سلیمانی که همیشه به فکر مردم شهرشون هستن

  2. یه دنیا یه ایران یه کاله قهرمان (به نظر بنده آقای سلیمانی رو باید مرد سال مازندران انتخاب کننن ، بنازم به این غیرت و تعصب ، بنازم به این همت و اراده ، انشالله که هر کجای این آسمان آبی هست تنش سالم باشه و مطمئن باشه که کل مردم مازندران براش آرزوی سلامت و موفقیت میکنند.)

  3. باسلام واحترام آقای سلیمانی کاله مال آمله ما آملی ها نمی خوایم کاله را با مازندرانی ها شریک شیم

  4. باعرض تشکر ویژه از همشهری عزیزمان جناب آقای سلیمانی و زحمات ایشان برای آمل عزیز

  5. نه به باره نه به دار ؛فقط حرفه، حرف، سالهاست فقط تابلوشو ميبينيم

  6. آملی مرد شما چند وقته از پلیس راه آمل رد نشدید . فک کنم حداقل یکی دو ماه هست که دارن عملیات گودبرداری و زیرسازی هاشو انجام میدن و ما که هر روز از اونجا رد میشیم شاهد فعالیت هاشون هستیم و از همینجا به تمام دست اندرکاران این پروژه مخصوصا مهندس سلیمانی خسته نباشید میگم و امیدوارم هرچه زودتر شاهد این مجتمع عظیم که یه جورایی یه نماد واسه آمل خواهد شد ساخته بشه . انشاالله

  7. اول ورودی شهر بیمارستان ودانشگاه شمال وحالا با احدات این سالن و در کنار آن دشت بستر رود خانه هرازوجنگلهای طبیعی چی میشود

  8. تگلیف بهروز امپراتور را مشخص نکردید

  9. درود بر شرف سلیمانی ها که در آمل ماندند و مازندران را میسازند. بیش از این در توانم نیست در مورد برادران سلیمانی و مجموعه کاله بنویسم….
    ولی تصور کنید مترویی را که از تهران می آید و در کنار مجموعه ورزشی کاله ایستگاه دارد و این یعنی به راحتی میتوان از امکانات فرودگاهی تهران و متروی تهران شمال برای برگزاری رویدادهای جهانی در آمل و مازندران زیبا استفاده کرد. و به این طریق گردشگری مازندران را هم توسعه داد. بنابراین و با این تجربه می توان گفت وجود صنعت هم در کنار کشاورزی و گردشگری در مازندران ضروری است، برخلاف عقیده برخی که میگویند صنعت باعث افول گردشگری و کشاورزی در مازندران می شود.

  10. فرشاد عزیز در خصوص مترو و فرودگاه و جاده چهار بانده ای که یه بنده خدایی گفت : نمی توانم شاهد مرگ عزیزانم باشم … ( کلام قدیمی ها را باید با طلا نوشت ) این ضرب المثل در ذهنم متواتر می شود که :

    بزک نمیر بهار میاد خمپزه با خیار میاد

  11. از برادران سلیمانی کمال تشکر را داریم آبروی ورزشی شهرمان آمل و مخصوصا مازندران شدند

  12. کی ساخته می شود ؟
    دست بچه های خود را باید گرفت به این ورزشگاه رفت
    اقا بهمن از شما تشکر می کنم
    فقط می خواهم به فکر باشگاه و بازیکن های از دست رفته باشید
    نمی توانم بگویم تیم کاله چون تیم به معنی این است که بیش از سه نفر باشی کاله حالا 2نفرهست
    1:بهروز عطایی
    2:هواداران کاله
    تیمی که نام جهان را به یدک میکشد نباید به اینگونه تیم را ببندد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *