با شعار سلامت جامعه       در گرو نظام سلامت غذا

نخستین کنفرانس ملی توسعه کیفیت در سلامت غذا  در تهران و با حمایت شرکت فرآورده های لبنی کاله آمل و با حضور مدیران ارشد آن سازمان برگزار شد .

هراز نیوز :امروزه وقتی از کاله حرفی به میان میآید ، همگان متوجه محصولات لبنی کاله و دیگر مواد غذایی کاله می شوند ، شهرت کاله به آسانی بدست نیامده بلکه با سالها تلاش صاحب آن که دانش تولید محصولات عرضه شده را تجربه نموده و بلند آوازگی آن با نام غلامعلی سلیمانی بنیان گذار کاله آمل ( کاله مازندران ) ورق خورده  ، مدیری که در آغاز با گمنامی و سرمایه کم اما علاقمند به حرفه ای که برگزیده همراه با تدبیر و در مقابل مشتریان خاضع و خاشع که بعضی ها با نگاه به اوج موفقیت چه با عداوت و چه به عمد  و . . . در یکی از نشریات سالهای گذشته اظهار داشتند ، کاله تنها قائم به شخص غلامعلی سلیمانی است .

DSCF1127 DSC_0083 copy DSCF1028 DSCF1062

اما سلیمانی با شجاعت و اطمینان خاطر وابستگی شدید خود را اولا  قائم به خداوند دانسته  و ثانیا به مدیران جوان که دارای تحصیلات آکادمیک ( دانشگاهی ) و سکان دار کاله هستند میداند و این خلوص نیت که از سرشت پاک سلیمانی سرچشمه میگیرد یکی از برجستگی این مدیر توانمند است که کمتر میتوان سراغ داشت .

خداوند را شاکریم مجتمع تولید لبنی کاله و دیگر محصولات گوشتی در زادگاه جناب سلیمانی این عنصر محبوب القلوب مردم دیار من ،  نصیب همیشه سر سبز مازندران ، آمل سر فراز گردید ، تا بدست توانای این مدیر شایسته و بدون ادعا ، چراغ هزاران خانه و کاشانه فقط در شهر آمل روشن شود . گر چه درباره موفقیت و کیفیت محصولات کاله در ایران و سایر کشورهای همجوار و بویژه اروپا سخن بسیار است ، در این مقال نمی گنجد ..

و اما با خبر شدیم نخستین کنفرانس ملی توسعه کیفیت راهبردی فراگیر در سلامت غذا در روزهای دوم و سوم اردیبهشت‌ماه در انستیتو تغذیه و صنایع غذایی کشور برگزار گردید.

این کنفرانس با محورهای نقش توسعه استانداردها، در ارتقای کیفیت و ایمنی مواد غذایی؛ نقش سازمان‌های نظارتی در ارتقای سلامت غذا؛ توسعه فناوری نوین در صنعت غذا؛ زنجیره تأمین و توزیع در حفظ و پایداری کیفی مواد غذایی؛ جایگاه استقرار سیستم‌های مدیریتی در صنعت غذا؛ نقش برچسب‌گذاری در ارتقای آگاهی مصرف‌کنندگان؛ سیستم‌های ارتباط با مشتری و رضایت‌مندی مشتریان و نقش توسعه کیفیت در اقتصاد برگزار شد، شرکت فرآورده های لبنی کاله یکی از حامیان مالی این همایش بود که محصولات خود را در غرفه نمایشگاهی همایش به نمایش گذاشت و حضور پر رنگی در این همایش داشت. ضمناً مدیر کنترل کیفیت این شرکت، آقای مهندس بهرام حسین زاده مسئولیت برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان زنجیره تأمین و توزیع در حفظ پایداری کیفی مواد غذایی”را عهده دار بود که پس از ارائه به عنوان یکی از کارگاههای آموزشی منتخب شناخته شد و همچنین مقاله ایشان تحت عنوانآسیب شناسی در مدیریت ارتباط با مشتریان”که برای سخنرانی انتخاب شده بود توانست پس از ارائه­ای خوب، مقام سخنران برتر را به خود اختصاص دهد.

جا دارد به عنوان یک شهروند  از مدیریت شرکت  کاله که به دلیل اهتمامشان در امر کیفیت قدر دانی کرده و کسب مقامهای ارزشمند در این همایش را خدمت ایشان و همکاران پر تلاششان تبریک مي گویم.

باشد همواره دعای خیر خانواده ها چه در آمل و سراسر ایران که از موقعیت بدست آمده کاله بهره ای می برند نثار این کارآفرین برتر گردیده و   به مصداق

سالها باید تا یک سنگ ریزه ز آفتاب                   لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن

با تلاش مداوم جناب سلیمانی ، این انسان خدوم عینیت یافته .

محمد علی توللی 

9 thoughts on “نخستین کنفرانس ملی توسعه کیفیت در سلامت غذا”
  1. کاله یکی از شرکت های مطرح لبنیات منطقه و جهان می باشد که این برتری را از پرسنل و مدیران خدوم خود دارد که حتی در پاره ای مواقع از جان مایه می گذارند.

  2. کاله در کنار مدیران لایقش همیشه سربلند بود و هست و بر کسی پوشیده نیست .
    درود بر سلیمانی
    احسن بر حسین زاده و نویسنده این مقاله

  3. آفرین
    حتماً خیلی پر اهمیت بود که این آقای مهندس با پای احتمالا شکسته در این کنفرانس حضور پیدا کرد .
    آفرین به کاله و مدیرانش

  4. شنیده بودم که شرکت های مشابه قصد سنگ اندازی و عدم پوشش خبری را داشتند ولی …

  5. جناب توللی
    جناب آقای سلیمانی و کاله اش نیاز به تعریف و معرفی ندارد .
    ولی مدیران جان برکفش گاهی اوقات بایستی شناسانده شوند
    مانند مهندس بهرام حسین زاده .
    ولی جمعا خوب گفتی .

  6. توللی – کمتر بنویس ما بتوانیم همه خبرها را تا آخر بخوانیم –
    متین و زیبا بود – عکسهای قدیم شما را در سایت مردم آمل در حال خبر نگاری هم جالب بود – با چامه سرا

  7. جناب آقاي مهندس بهرام حسين زاده
    باسلام و ارادت خاص خدمت شما و همه پرسنل زحمت كش و پر تلاش كاله
    با تمام وجود اين موفقيت را به شما تبريك گفته و از درگاه خداوند منان برايتان آرزوي سربلندي و بهروزي مي كنيم.
    ولي عدم پوشش اين موفقيت در سطح شهر موجبات ناراحتي ما را فراهم نمود
    هر چند اين كم لطفي ها چيزي از بزرگي كارتان كم نميكند
    پيروز و سربلند باشيد.

  8. با سلام و احترام
    درود بر شما مهندس حسین زاده

  9. با سلام وعرض تبریک ! آقای مهندس حسین زاده اززحمات شما بی نهایت سپاسگزارم وازخداوند منان برای شمادرتمامی مراحل حیاتی ات آرزوی توفیق دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *