هراز نیوز :عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تمدید مهلت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران و تهران خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا ، با یادآوری اعلام وصول طرح تحقیق و تفحص از استانداری تهران و مازندران، گفت: با توجه به اتمام مهلت 6 ماهه از زمان صدور حکم از سوی رئیس مجلس برای اعضای هیئت تحقیق و تفحص از استانداری این دو استان درخواست تمدید زمان این تفحص تقدیم هیات رئیسه شد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اتمام زمان قانونی تفحص از استانداری تهران و مازندران و با موافقت رئیس مجلس 6 ماه دیگر زمان این تفحص از سوی دکتر لاریجانی تمدید شد.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم، در تشریح علت درخواست نمایندگان برای تمدید زمان تفحص از استانداری تهران و مازنداران، تصریح کرد: عدم همکاری با اعضای تفحص و همچنین کندی روندها از دلایل اصلی به نتیجه نرسیدن این تفحص در مهلت قانونی خود بوده است.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: با موافقت رئیس مجلس، ادامه فعالیت‌ها و تحقیقات اعضای این هیات تا 6 ماه دیگر تمدید شد.

 

گفتنی است؛تحقیق و تفحص از استانداری مازندران و تهران از تیر و دی ماه سال گذشته در مجلس کلید خورده است./

3 thoughts on “موافقت رئیس مجلس با تمدید مهلت تفحص از استانداری مازندران و تهران”
  1. عزیزانم لطف کنید بخش ارسال دیدگاه را ببندید ! چون هرچه مطابق دیدگاه هراز نباشد نمی گذارید خصوصا در باره ی عالیجناب یوسفیان!

  2. ای کاش یک تحقیق و تفحصی هم از اقدامات مسئولین آموزش و پرورش شهرستان آمل در دوران ریاست جمهوری خاتمی شکل می گرفت تا مشخص شود اون ه حتی به مستخدم مدرسه هم رحم نکردند و الان باز زمزمه آمدن کرده اند کور خواندند که باز بخواهند برگردند دم آقای یوسفیان گرم که روبروی این افرادافراطی تا به امروز ایستاه است و مانع از آمدن این افراد در پست مدیریت آموزش و پرورش شده اند آقا صادق شما باید از آقای یوسفیان بد بگوئید چون حال شما و دوستانتان را خوب گرفته است و اجازه نداده است تا دوستان متحجر و افراطی بر ریاست آموزش و پرورش آمل تکیه بزنند و هر کسی را که دلشان خواست بدبخت نمایند فقط می توام بگویم آقای یوسفیان به خاط این ایستادگی متشکرم

  3. کارمندان استانداری مازندران حتی1ریال پاداش پایان سال92 رو نگرفتن امیدوارم مشخص بشه این پولها کجا رفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *