روز گذشته سخنگوی دستگاه قضا خبر دستگیری (ع ــ ر) یکی از بستگان اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور را در رابطه با پرونده فساد مالی سه هزار میلیاردی تایید کرد.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر، دادستان کل کشور در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا خبر دستگیری آقای (ع-ر) از بستگان مشایی را در ارتباط با این پرونده فساد بزرگ تایید می کنید، گفت: در بین متهمان ما شخصی به نام (ع- ر) وجود دارد که با آقای مشایی هم فامیل است.
در بررسی اسناد تحولات سیاسی سال های اخیر نام این فرد در مواردی مشاهده می شود که جایگاه مرموز و البته ویژه ای به وی داده است.
در یکی از این موارد در نامه رضا گلپور که اندکی پس از انتشار به سرعت از خروجی رسانه ها حذف گردید نام وی به چشم می خورد. در این نامه وی خواهر زاده مشایی معرفی شده است. گلپور در این نامه می نویسد: [عنایت الله] ریاحی  خواهر زاده ی اسفندیار ساکن در آمریکا فعالیت های ویژه ای را جهت پیگیری مباحث روابط آمریکا و ایران برایش انجام می دهد.
البته در برخی اسناد از دکتر (ح) نیز برای پیگیری این ماموریت نام برده می شود.
در جریان واگذاری پروژه 400 ميليارد توماني تالارهاي بين المللي ايران-كيش به صورت ترك تشريفات مناقصه به شركت خانوادگي يحيي فيوضي نیز از فردی به نام (ر) نام برده می شد.
بررسی اسناد شاید در زمان کنونی به صلاح کشور نباشد اما مردم مسلمان و انقلابی ایران این مطالبه را دارند تا در موقعیتی مناسب نقش جریان انحرافی در مناسبات کشور، ارکان داخلی و خارجی و منابع ایشان افشا گردد.
تحلیلگران، موضعگیری های شتابزده و تهاجمی مدیران ارشد دولتی در روزهای اخیر را در اثر این دستگیری و واهمه اقشای برخی اسرار می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *