هراز نیوز : در روز های اخیر شایعه ای فراگیر در سطح شهر ساری به طور وسیع منتشر شده است ، انچه که این روز ها  به طور گسترده  حتی به شکل پیامک دست به دست می شود برکناری قریب الوقوع دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران است .

برخی حتی گزینه های جایگزین ربیع فلاح جلو دار را نیز مشخص کرده اند ، از نماینده سابق مردم ساری گرفته تا گزینه های قبلی مطرح و رقیب استاندار مازندران .

آنچه که مسلم است زمان خدمت ربیع فلاح حتی به یک سال هم نرسیده است و طرح شایعه ربیع فلاح بیشتر سیاسی به نظر می رسد  و دامن زدن به این شایعات مطمئنا انرژی زیادی از استاندار خواهد گرفت و فرصت خدمت مناسب تر را از او خواهد گرفت .

باید منتظر بود و دید آیا هیات دولت در این خصوص اقدامی خواهد کرد یا ربیع فلاح برخلاف این شایعات سیاسی، قدرت مندانه به کار خود ادامه خواهد داد .

5 thoughts on “شایعه ای که به جای ربیع فلاح مازندران را نشانه گرفته است”
  1. شتر درخواب بیند ینبه دانه کهی حب حب خورد کاه دانه دانه شتر سواری دلا دلا نداره مرکب استاندار عقبه حمایت مردمی دارد متشکر از مدیر مسول راستی عاقبت تاکسی رانی چه شده اقا بعضی حسوداند یناه ببر به خدا از شرشیاطین

  2. اصلا ربیع فلاح بیان نداره تا بتونه یک استان را اداره کنه .دکتر جان بخدا کارتو نیست هنوز نتونسته مدیر کل های احمدی نزاد را برداره فقط بلده بابلی ها را ببره استانداری برو داداش کار تو نیست

  3. هنوز جمشید پناه هست !!!! این بود تغییر ؟؟؟ این بود جواب رای مردم؟؟؟؟ شاید او علامه است ما خبر نداریم

  4. مثلا هراز نیوز آمد بررسی کرد واقعا چه بررسی جامع‌ای بود. اگر چه آقای استاندار در تعویض مدیر‌کل‌های دولت قبل و فرمانداران بر خلاف دیگر استانها دست به عصا راه می‌رود و گوش به لب و لوچه نمایندگان بسته، ولی خوب دارد کار می‌کند.

  5. یه سر بزنید ادارات کل استان. اکثر همان مدیران بی سوادی که بقول روحانی با اتوبوس آورده شدند (تازه بعضی ها پشت وانت و تراکتور اومدند) سرکارند. فلاح واقعا فرد ترسوییه. توان ایستادگی در برابر فشارهای جریان راست افراطی رو نداره و مجبوره به اونها باج بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *