با اقدام به موقع کارکنان انتظامی شهرستان خلخال در استان اردبیل، صدها مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک که در محور خلخال به اسالم مانده بودند ، از خطر نجات یافتند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، بدنبال بارش سنگین برف و کولاک در محور خلخال – اسالم و با هدف خدمات رسانی به مردم، مسافران و میهمانان نوروزی، کارکنان انتظامی خلخال با همکاری ماموران پلیس راه، هلال احمر، راهداران و سایر سازمانهای امدادی به صدها مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده و آنان را از برف و سرما نجات دادند.

براساس این گزارش، اکیپ امدادی کارکنان انتظامی شهرستان با حضور در این محور با بستن زنجیر چرخ به خودروها و سایر اقدامات امدادی به کمک رانندگان و مسافران گرفتار شتافتند،در این اقدام دو خانواده گرفتار در برف که با وضعیت بحرانی مواجه شده بودند ؛نجات یافتند.

به نوشته این منبع، هم اکنون از شدت کولاک در این محور کاسته شده؛ ولی تردد خودروها فقط با زنجیر چرخ صورت می گیرد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل در اطلاعیه ای از رانندگان و مسافران نوروزی خواست با در نظر گرفتن روز طبیعت و حجم زیاد بازگشت مسافران و سپری شدن ایام پایانی تعطیلات نوروز،حتما به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند بوده، با صبرو حوصله رانندگی کرده و در صورت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر تجهیزات ایمنی و زمستانی خصوصا زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *