مریم رجوی در سخنان نوروزی خود که برای پیرمرد های و پیرزن های گروهک متلاشی شده اش صادر کرده بود ، که بیشتر به هذیان گوئی می ماند تا پیام.

 

به گزارش گروه سیاسی هراز  : مریم رجوی ، بالاترین مقامِ “خانه سالمندان منافقین خلق” پیامی را برای نیروهای اواره خود صادر کرده است که در بخشی از آن به خوشحالی خود مبنی بر امضا توافق نامه ژنو اشاره کرده و گفته است : بالاخره پس از سال ها ناچار شدند توافق ژنو را امضا و فعالیت هسته ای را تعطیل کنند.

خنده دار ترین بخش سخنان مریم قجر به آنجا باز می گردد که نظام جمهوری اسلامی را به دخالت در اوضاع سیاسی عراق و شکست در آن متهم می کند ، این درحالیست که همه می دانیم سال گذشته سال شکست منافقین در عراق بود ، حمله جوانان عراقی به کمپ های نگه داری “سالمندان منافقین خلق” به خوبی گویای این موضوع است.

به هیچ وجه دوست نداشتیم در مورد این پشه های بی وزن سیاسی که فقط آموخته اند در روزهایی همچون عاشورا 88 نقش ایفا کنند سخن بگوییم ، اما حالا که توهم در ذهن مریم رجوی شکل گرفته است ، ناچاریم برخی سخنان را بیان کنیم.

سال 92 ،آیا سال شکست منافقین نبود؟ مگر غیر از این است که در سال 92 بدون پیگیری جمهوری اسلامی ، با حرکت خودجوش جوانان عراق درب پادگان اشرف تخته شد؟

مگر غیر از این است که در سال گذشته بیش از صد نفر در اشرف خودکشی کرده و یا به هلاکت رسیدند؟

مگر غیر از این است که در سال گذشته سه تن از نیروهای با سابقه “منافقین خلق” از این گروهک تروریستی جدا شدند؟

مگر غیر از این است که سال گذشته نیروهای با سابقه شما از کمپ لیبرتی فرار کردند و برخی از آنها به نظام مظلوم و مقتدر پناهنده شدند؟

مگر غیر از این است که در سال گذشته ماجرای حرمسرای مسعود رجوی افشا شد و همه از فساد جنسی مریم و همسرش مطلع شدند؟

مریم رجوی، کلماتی که به عنوان پیام نوروزی بیان کرد که بیشتر به طنز شبیه بود تا پیام.

رجوی از قیام چهارشنبه سوری سخن گفت ؟؟ آیا خودش بر این باور است که مردم ایران در چهارشنبه سوری امسال به فرمان او قیام کردند؟ آیا مریم رجوی از آیین اتش بازی  آخر سال خبر ندارد.

احتمالا ترقه بازی کودکان در تهران به دست شما و شوهر فراریت از پاریس بوده است؟

محمد رزاقی جدا شده از سازمان منافقین خلق پیرامون پیام مریم رجوی مبنی بر این که امسال سال سرنگونی جمهوری اسلامی است گفته است :

مریم قجر در سال ۳۰ اسفند ۹۱ در بوق کرنا می دمید که سال ۹۲ سال سرنگونی رژیم ایران و شوهر سابق ودیگر سران فرقه هم برای خوش ایند مریم قجر هر روز انرا درتلویزیون فرقه و صحبتهایشان طوطی وار تکرار می کردند و…

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;These were made to be the same as themes areThe video amassed thousands of views in the week leading up to the sketch, which debuted an ad parody about Wrangler Fly jeans starring Jason Sudeikis as Favre.portafoglio gucci
So that’s part of the process.michael kors boots uk
If you’ve never climbed a mountain, swam in the ocean, or ran through a wheat field.prada sunglasses

That Spieth is ushering in the new era makes sense given the impact of those before him.timberland uk

More precisely, through its different and interactive outputs and interventions, the programme components aiming at contributing to two main outcomes:

Strengthening access and effective integration of a comprehensive package of client oriented quality Reproductive Health (RH) services into Iraqi health systems at national and sub national levels, with particular focus on Primary Health Care system, with adequate referral to Hospital system;

Increasing demand and utilization of RH services by women and youth, particularly in underserved areas, through community based behavior change interventions targeting individuals and communities.portafoglio prada
mulberry outlet york

One thought on “پاسخ به هذیان گویی نوروزی مریم رجوی/سخنان یک پیر زن برای اعضا “خانه سالمندان منافقین خلق””

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *