شیمون پرز، رییس جمهوری اسراییل احتمال داد که بزودی حمله نظامی علیه ایران انجام خواهد شد.

وی که با شبکه دوم تلویزیون اسراییل گفتگو می کرد گفت که «تشکیلات جاسوسی تمام کشورها متوجه شده اند که خطر ایران قریب الوقوع است و رهبرانشان را نیز در جریان قرار داده اند.»

پیش تر نیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل و ایهود باراک، وزیر دفاع این کشور از احتمال حمله به ایران خبر داده بودند.

تهدید مقامات اسراییلی به رویاروی نظامی با ایران در حالی انجام می شود که قرار است هفته آینده آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارش خود را درباره برنامه های هسته ای ایران منتشر کند.

یورونیوز :   “تهران اما روز جمعه شاهد حضور هزاران نفری بود که در راهپیمایی روز سیزده آبان به مناسبت سی و دومین سالگرد اشغال سفارت آمریکا شرکت کرده بودند.سعید جلیلی، رییس شورای عالی امنیت ملی و سخنران این مراسم با اشاره به صحبت های آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر تاکید کرد که ایران اسنادی مبنی بر اقدامات تروریستی آمریکا در اختیار دارد که به اطلاع جهانیان خواهد رساند.”

6 thoughts on “شیمون پرز: حمله به ایران نزدیک است”
  1. غلط کرده هیچ …. نمی تونه بخوره . تا زنده ایم هستیم.

  2. ایران از لحاظ نیروی زمینی و هوایی و مقابله با حمله های از پیش تعیین شده و استراژیکی مخالفان آنقدر آماده هست که میشه تاکید کرد یک قدم از امریکا یا دست نشانده اش جلو پیش میرود.
    اگر ایران بخواهد که میکند اسناد برملا کردن آمریکا بر اقدامات تروریستی و نقض حقوق بشر را اجرا کند بی شک میتوان گفت نه تنها خاورمیانه بلکه قاره های دیگر هم علیه آمریکا و اسرائیل و استعمارگر پیر به پا میخیزند و ساکت نمی مانند.
    اینجانب مهدی مقدم اهل سلماس گفته های خودم را با جمع بندی مطالب صحیح و کذب نوشتم.
    پس باشد ایران که شایسته داشتن نام ایران را دارد.

  3. اسرائیل فقط قدقد میکنه هیچ انی نمی تونه بخوره اگر حمله کنه 100 درصد شکست میخوره پس بهتره حمله نکنه .
    امریکا امریکا مرگ به ذلت تو میچکند از چنگ تو خون شهیدان ما

  4. اسراییل غده سرطانی است خودش هم میداند هیچ امیدی به زنده ماندن ندارد و بهتره دست به خودکشی نزند تا به موقع عمرش تمام بشه

  5. اسراییل غده سرطانی است خودش هم میداند هیچ امیدی به زنده ماندن ندارد و بهتره دست به خودکشی نزند تا به موقع عمرش تمام بشه

  6. اینجا ایران است…..کسی صدای ما رو میشنوه…..؟؟؟؟
    کشورهای غربی به گوش باشند……..
    ما بعد از جنگ با عراق (اروپا و امریکاو…) در عرض 33 سال خود را ترمیم کرده ا یم وآماده ایم (تا دندان مسلح)تا جواب دندان شکن به هر متجاوزی را بدهیم….بیاید که آماده ایم هم تلافی کنیم گذشته را و هم حال را….
    اینجا ایران شهریور ماه سال 1391… قطب نظامی خاورمیانه……
    مرگ بر امریکا و متحدانش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *