هراز نیوز : شهید جمشید حجتی نژاد در سال 1345 در یک خانواده ی مذهبی در شهر ری بدنیا آمد و تحصیلات دوره ابتدایی اش را در مدرسه داریوش سابق شروع و در مدرسه ابوریحان بپایان رساند و جهت ادامه تحصیل به مدرسه راهنمایی شهید صادقی رفت.

عراقی هاپیکر این دو شهید را از روی صخره ها به پایین می اندازند و پیکر مطهرش تاکنون به خانواه تحویل نگردیده است

در ادامه وصیت نامه این شهید بزرگوار را مشاهده می کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه ی شهید جمشید حجتی نژاد

انالله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

( سوره ی صف آیه 4 )

خداوند دوست میدارد مردمی را که در راه او میجنگد و ایستادگی میکنند مانند دیواری رویش رویش مانند دیواری فلزی که هیچ قدرتی نمیتواند آنها را از جای برکند و حرکت دهد .

قبل از همه از پدر و مادرم تشکر می کنم زحمت مرا کشیده اند و طول عمر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را از خداوند آرزو میکنم از خداوند میخواهم تمام برادران و خواهران را به صراط مستقیم هدایت بفرمائید .

ای همسفران از کجا برایتان بنویسم و چگونه بیان کنم زندگیم را ؟

حقیقت این است که من در این قرن متولد نشدم . اما می دانم که در این قرن عاقبت مرگ را و حیات جاودانی را در آغوش خواهم کشید . روزی که به دنیا آمدم نظاره کردی بر این … مانده همه … انسانها اما حقیقت این اس که من در این قرن متولد نشدم . من آدم را دیدم که خطایش از پشت راندش و صدای شیطان را شنیدم که وسوسه اش کرد من قابیل را دیدم که هابیل را کشت و چه مظلومانه و نفس وسعت طلب قابیل را . من سرزمین خرج را با مردم عاصی اش نظاره کردم و گلوی پاره ی حضرت نوح را 950 سال فریاد را .

من از راه الیاس و یعقوب و زکریا و داوود واسحق گذر کرده ام و خلیل الله بت شکن را در گلستان آتش دیده ام و چوپان وارسته الهی ، عیسی و موسی را شناخته ام و فریاد سالیان زندگی مردان خدا را شنیدم .

اما شیطان خط کشیده و مرزهای آهنینی که حقیقت را محبوس نگهدارند و بر هر قطعهای از خاک امیدی فرمانبدار خویش نهاده نتوان سعادت دنیا و عقبارا بدان رسید . پس تو لطفی کن تا بتوانم با همه وصی هایم سخن بگویم . ای خدای بزرگ اگر می نویسم به خاطر اعتقاد به لطف توست و بس . تو خود کمک کن . نصحیت من بتمام مردم ایران پدران و مادران و برادران و خواهران بزرگوار ما تمام رزمندگان از شما متشکریم که اسلام را بموقع که دید و میکنید برادران از کمک شما در درجه اول خداوند و بعد رزمندگان خیلی راضی هستند و برادران بسیجی از شما تقاضا دارم در موقع آمدن به جبهه هر چه قدر میتوانید خودتان را از لحاظ روحی و جسمی آماده نمائید و برادران شما سمبل جامعه اسلامی هستید با هر رقم جور و فساد و هر حرکت غیر اسلامی مبارزه بنمائید و اگر اینکار را نکنید در پیشگاه خداوند مقصر خواهید بود .

برادران و خواهران از امام خمینی و یارانش مثال دو تا چشم خودتان نگهداری نمائید و جلوی هر گونه گزافه گوئی بایستید و با منافقان از در تسلیم نیائید و دستورات امام را بموقع اجرا نمائید همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و تکیه تان به الله باشد نه بقدرت دیگری و چنانکه در قرآن می فرماید .

یا ایها الذین امنواستعینوا بالصبر و الصلوة ان الله مع الصابرین .

(سوره ی بقره ، آیه … )

ای کسانیکه ایمان آورده اید از نماز استمداد کنید و از صوم و صبر استمداد بگیرید .

قدرت دیگری …

ترمیم بروم عالم جان نادیده           بیرون روم از جهان جهان نادیده

در عالم جان چون روم از عالم تن     در عالم تن عالم جان نادیده

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

شهید هاشمی نژاد

ازاینکه امکان دارد یک روز به شهادت برسد هرگز به خود ترس راه نداده و نهراسید .

امام امت : مادامی که به شرایط عمل نکردند جنگ ما باقی است .

(امام خمینی )

حجت السلام خامنه ای : باید به کشف نیروهای کارآمد همت بگماریم .

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *