فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: از 4 تیم تروریستی که برای انجام عملیات در داخل کشور تشکیل شده بود سه تیم تا روزهای هفتم و هشتم عید امسال و یک تیم هم اخیرا منهدم شد.

خبرگزاری فارس: انهدام 4 تیم تروریستی در داخل کشور توسط سپاه پاسداران

فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تجلیل از شهدای نیروی زمینی در سال‌های 90 و 91 و جانبازان جنوب شرق کشور در بخشی از سخنان خود گفت: در اوایل سال 91 و اواخر سال 90 دشمن تیم‌های زیادی را در جنوب شرق کشور سازماندهی کرده بود که هم در شهرهای مرزی و هم مرکزیت کشور عملیات‌های خرابکاری و انفجاری را علیه مردم کشورمان توسط عده‌ای فریب خورده انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه این تیم‌ها منهدم شدند،‌گفت:‌از 4 تیمی که تشکیل شده بود سه تیم تا روزهای هفتم و هشتم عید امسال و یک تیم هم اخیرا منهدم شد.

پاکپور ادامه داد: جلیقه‌های انتحاری که آنها آورده بودند قریب به 3 برابر قدرت جلیقه‌ای بود که در منطقه “پیشین” باعث شهادت سردار شوشتری و یارانش شد، بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: آنها می‌خواستند در تجمعات جشن مردم در ایام عید در میان خانواده‌ها و فرزندان کشورمان عملیاتی انتحاری انجام دهند که موفق به این کار نشدند.

پاکپور خاطرنشان کرد: انجام عملیات انتحاری کار خیلی سختی نیست و هر کسی می‌تواند این جلیقه‌های انتحاری را تهیه کند و ارزش عملیاتی ندارد ولی با این حال در حال حاضر این عملیات‌ها به حداقل رسیده ولی حاصل ایثارگری‌ها و رشادت‌هایی است که در منطقه جنوب شرق توسط رزمندگان سپاه صورت گرفته است.

 

مشروح سخنان سردار پاکپور متعاقبا منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *