نشست هماهنگی دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولان کمیته‌ها و عوامل اجرایی بازی در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در آغاز جلسه هماهنگي دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی گفت: پیش از پرداختن به بحث بازی ایران و کره جنوبی لازم است از همه همکاران و دست اندرکاران و کسانی که در برگزاری رقابت‌های نوجوانان آسیا علی‌رغم همه مشکلات زحمت کشیدند و به فدراسیون فوتبال کمک کردند، تقدیر و تشکر کنم. الکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا که به تهران آمده بود، با توجه به بررسی گزارش‌هایی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا و شخص ایشان ارائه شد، از فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری رقابت‌ها و میزبانی تشکر کرد. ای کاش تیم ملی نوجوانان می‌توانست به فینال راه پیدا کند و البته این شایستگی را داشت. اما به هر جهت همین که ایران توانست به جام جهانی صعود کند هم یک موفقیت بزرگ است.

 

در ادامه جلسه درباره دیدار ایران و کره‌جنوبی و برگزاری هر چه بهتر از هر حیث بحث و بررسی شد و درباره وضعیت اسکان تیم ملی کره، ناظران وداوران بازی، زمین تمرین تیم ملی کره، حضور رسانه‌ها و خبرنگاران کره‌ای، بلیت فروشی، حضور تماشاگران کره‌ای و مسایلی دیگری مثل برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه پیش از بازی ایران و کره، دبیرکل فدراسیون نکاتی را متذکر شد.

 

قرار است رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال کره جنوبی به تهران بیایند و بازی را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند. ضمن این‌که کاروان تیم ملی کره‌جنوبی، ساعت 9:30 صبح سه شنبه وارد تهران می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *