جانشين فرمانده انتظامي مازندران:شهدا نماد ايمان،مقاومت و ايثارهستند

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ”قاسمي”جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران به همراه سرهنگ”سليم بهرامي”معاون نيروي انساني استان در ديدار با خانواده شهيد”حميد رضا زارعي مکارمي” گفت:شهداء نماد ايمان،مقاومت و ايثارهستند که در اين راه مقدس با خداي خود معامله کرده و رسالت سنگيني برعهده ما گذاشته اند. سرهنگ”قاسمي”در اين ديدار ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا با اشاره به نقش خانواده شهدا در پيروزي انقلاب اسلامي و تثبيت آن و دفاع 8 ساله از کشور بي بديل دانست و گفت:اگر اين حضور پرشور و جانفشاني نبود ، قطعاً نظام جمهوري اسلامي در اين مرحله قرار نمي گرفت . وي افزود:بايد خانواده هاي شهدا افتخار کنند که فرزندان آنها در راستاي اهداف و آرمان هاي امام راحل و نظام جمهوري اسلامي براي ايجاد امنيت شهيد شده اند و امروز انقلاب ما هرچه دارد به برکت اين انسان هاي پاک و وارسته تحقق يافته است و هرگز رشادت و جانبازي هاي آنها از يادها فراموش نخواهد شد. “روح الامين قاسمي”تصريح کرد:اگر امروز احساس مي کنيم نظام اسلامي با اقتدار و صلابت در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ايستاده به برکت خون شهداست . وي اين انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي را امانت عنوان کرد و گفت:شهداء،جانبازان و ايثارگران با ايثار جان خود اين انقلاب را بيمه کردند و ما بايد پاسدار واقعي و ادامه دهنده راه شهدا باشيم . جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران گفت:خدمت به شهدا و ياد و خاطره آنان را جزء لاينفک وظايف خود مي دانيم و افتخار مي كنيم كه با تمام وجود در خدمت شهدا هستيم و هر آنچه تا كنون انجام داده ايم براي رضاي خدا بود. وي تصريح کرد:شهداء امروز بر اعمال و رفتار ما ناظر هستند که در اين راستا غفلت از اين اهداف مقدس و دوري از مسيري که شهدا آن را ترسيم کرده اند جفا و کم لطفي در حق آنهاست. “قاسمي”خاطرنشان کرد:بزرگترين وظيفه ما زنده نگه داشتن آرمان هاي شهدا و فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و ادامه راه شهداي گرانقدر است. گفتني است،در پايان اين ديدار به رسم يادبود هداياي تهيه و به مادر اين شهيد بزرگوار اهداء شد.

برگزاري جلسه شوراي پژوهشي در دفتر تحقيقات کاربردي مازندران

جلسه شوراي پژوهشي فرماندهي انتظامي مازندران با حضور معاون هماهنگ کننده ،معاون اجتماعي ، رئيس دفتر تحقيقات کاربردي و اساتيد دانشگاهي برگزار شد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،اولين جلسه شوراي پژوهشي فرماندهي انتظامي استان مازندران درسال 91 باحضورسرهنگ”رياحي”معاون هماهنگ کننده،سرهنگ” اسلامي”معاون اجتماعي،سرهنگ”رحماني”رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي مازندران و”دکتر بابائيان،دکترصالحي ودکتر سينا”در دفتر تحقيقات برگزار شد. اين گزارش حاکي است،دراين جلسه گزارش نهايي حمايت از پايان نامه ها با موضوعات برررسي نقش سرمايه اجتماعي در ايجاد امنيت اجتماعي در ساري،بررسي افتراق فضائي،مکاني تاثير سرمايه اجتماعي دراحساس امنيت شهروندان و بررسي احساس امنيت اجتماعي زنان شهرستان ساري مورد ارزيابي قرار گرفت. برپايه اين گزارش،همچنين در اين نشست گزارش نهايي دوطرح پژوهشي با عناوين نقش مشخصات هندسي درايمني راه و مدلسازي جريانات شکافنده در سواحل و بررسي تهديدات آن بر جان شناگران مورد بررسي قرار گرفت. اين گزارش مي افزايد،در اين جلسه کارشناسان حمايت از دو طرح تحقيقاتي پايان نامه دانشجوئي با موضوعات نقش فرماندهان ومديران امنيتي انتظامي در ارتقاء امنيت صنعت گردشگري و بررسي تطبيقي جرايم اجتماعي در شهرهاي ساحلي و پسکرانه اي را مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند. گفتني است،در پايان اين نشست پس از بحث وتبال نظر طرح هاي ارائه شده مورد ارزيابي و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خدمت در جامه نيروي انتظامي افتخاري است بس بزرگ و وصف ناشدني

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي مازندران در مراسم اعزام پذيرفته شدگان مقطع درجه داري به مراکز آموزشي ناجا ،خدمت در نيروي انتظامي را افتخاري بزرگ و ارزشمند دانست. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،جلسه توجيهي پذيرفته شدگان آزمون استخدامي ناجا درمقطع درجه داري در استان مازندران صبح امروز با حضور سرهنگ”فلاح پور”رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان مازندران و مسئولان هسته گزينش و استخدام استان برگزار شد . اين گزارش حاکي است،در اين نشست سرهنگ”فلاح پور”درسخناني به تشريح اهميت خدمت در نيروي انتظامي پرداخت و افزود:تنوع ماموريت در نيروي انتظامي و ارتباط تنگاتنگ اين نيرو با مردم و جامعه ومواجه آن با انواع آسيب هاي اجتماعي و حساسيت بالاي آن موجب تمايز کار در نيروي انتظامي شده است. رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان مازندران يادآور شد:خدمت در نيروي انتظامي افتخاري بزرگ و ارزشمند است. وي تاکيد کرد: با پيروي از ولايت و رهبري افتخار خدمت رساني به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و با رفتار اسلامي در عين الفت و رحمت،اقتدار داشته باشيد.

 

 

 

 

 

کشف دو کيلو گرم ترياک از خودروي کاميون در”بابل”

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”بابل”مازندران،با توقيف يک دستگاه خودرو کاميون بيش از دو کيلو گرم مواد مخدر ترياک را کشف و ضبط کردند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي کسب خبري مبني بر حمل مواد مخدر از سوي فردي به نام”ز-ب” 44 ساله با استفاده از يک دستگاه خودرو کاميون در شهرستان”بابل”،موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسائي متهم و خودروي مورد نظر،اين خودرو را حين تردد در يکي از محورهاي مواصلاتي شهرستان توقيف کردند. ماموران در بازرسي از اين خودرو موفق شدند،بيش از دو کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک را که بطرز ماهرانه اي در اين خودرو جاسازي شده بود کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

پلمپ 39 واحد صنفي متخلف در مازندران

رئيس پليس اطلاعات وامنيت عمومي مازندران از اجراي طرح نظارت براماکن عمومي و شناسائي واحد هاي صنفي متخلف خبر داد. سرهنگ”تقوي”درگفتگو باخبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:درراستاي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي در سطح صنوف و برخورد با صنوف متخلف و غير مجاز و ساماندهي آنان طرح کنترل و نظارت از واحد هاي صنفي عرضه محصولات فرهنگي،موبايل فروشي وفروشگاه صوتي وتصويري در سطح استان اجرا شد . وي تصريح کرد:در اين طرح ها از يک هزار و 162 واحد صنفي بازديد که از اين تعداد 260 واحد متخلف شناسائي شدند. رئيس پليس اطلاعات وامنيت عمومي مازندران يادآور شد:از مجموع واحد هاي صنفي متخلف از 204 واحداخذ تعهدشد و به 117 واحد صنفي اخطار پلمپ و 39 واحد صنفي متخلف پلمپ شد. سرهنگ”تقوي”خاطرنشان کرد:درهمين راستا 111 متهم به تهيه وتوزيع محصولات ضد فرهنگي شناسائي و دستگير شدند. رئيس پليس اطلاعات وامنيت عمومي مازندران از کشف مقاديري محصولات ضد فرهنگي به همراه کالاي قاچاق و مقاديري مواد مخدر خبر داد. وي در ادامه با اشاره به تهديدات نرم دشمن عليه کشور و توسعه شبکه هاي مبتذل ماهواره اي و سايت هاي معاند اينترنتي به خانواده ها هشدار داد:درايام تعطيلات تابستان مراقب فرزندان خود باشند تا در اوقات فراغت از برنامه هاي فرهنگي وتفريحي سالم استفاده کنند و از برنامه ي ضد فرهنگي و مبتذل دورباشند.

كشف 18 كيلوگرم انواع موادمخدر در”سوادکوه”

فرمانده انتظامي شهرستان”سوادکوه”مازندران ازکشف بيش از 18کيلو گرم انواع مواد مخدر در دو ماهه ابتداي سال جاري خبر داد. سرهنگ”ناصر صفرپور”در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در رساتاي مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر در دوماهه ابتداي سال جاري موفق شدند،باشناسائي ودستگيري 5 متهم به تهيه توزيع مواد مخدر بيش از 18 کيلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند. وي تصريح کرد:درراستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با سارقان نيز ماموران انتظامي اين فرماندهي 9سارق حرفه اي سيم برق و کابل هاي مخابراتي را شناسائي و دستگير کردند. فرمانده انتظامي شهرستان”سوادکوه”افزود:ازمتهمان بيش از 3 تن و 600کيلو گرم انواع سيم برق و کابل هاي مخابراتي به همراه يک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد. سرهنگ”صفر پور”خاطر نشان کرد:در راستاي مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي واخلاقي نيز در طول اين مدت مقادير زيادي محصولات ضد فرهنگپي کشف و ضبط شد.

ارتباط مستقيم جانشين فرمانده انتظامي مازندران با مردم در سامانه 197

شهروندان مازندراني با حضور در دفتر نظارت همگاني با سرهنگ”قاسمي” جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران ملاقات و سوالات و مشکلات خود را با اين مسئول انتظامي در ميان گذاشتند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،دفتر نظارت همگاني197بازرسي فرماندهي انتظامي استان مازندران امروز ميزبان مراجعان و مسئولان انتظامي استان بود. اين گزارش حاکي است،در اين برنامه سرهنگ”روح الامين قاسمي”با حضور درسامانه 197 به سوالات و درخواست هاي مردمي که به صورت حضوري،تلفني و مکاتبه اي ارتباط برقرار کردند،پاسخ گفت و دستورات لازم براي راهنمايي،پيگيري و حل مشکل را ارائه کردند. برپايه اين گزارش،سرهنگ”سيه چهره”معاون وظيفه عمومي وسرهنگ”شاليکار”رئيس کارگزيني معاونت نيروي انساني نيز با حضور در اين سامانه مشکلات مراجعان را بررسي وبه سوالات آنان پاسخ دادند. گفتني است،بيش از 80 نفر از شهروندان استان مازندران امروز به دفتر نظارت همگاني 197 مراجعه کردند.

مرگ، عاقبت سارق سيم برق در”ساري” بود

سارق سيم برقي که براي سرقت سيم به بالاي تيربرق در شهرستان”ساري” مازندران رفته بود،دچار سانحه برق گرفتگي شده و جان خود را از دست داد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران انتظامي شهرستان”ساري”،درپي کسب خبري مبني بر مرگ جواني 30 ساله در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند. اين گزارش حاکي است،ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند،فردي به نام “ف-ع” 30 ساله حين سرقت سيم برق دچار برق گرفتگي شده که با حضور عوامل 115 سريعاً به مرکز درماني منتقل شد . گفتني است،اين فرد بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد که موضوع در دست بررسي بيشتر ماموران قرار دارد .

برخوردمرگبار سه دستگاه خودرو در”بابل” حادثه آفريد

بر اثر برخورددو دستگاه خودرو وانت نيسان و يک دستگاه کاميون در محور روستائي در شهرستان”بابل”مازندران،چهار نفراز سرنشينان اين خودروها جان خود را از دست دادند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان”بابل”،مبني بر وقوع يک فقره تصادف منجر به فوت در يکي از محورهاي روستائي اين شهر ماموران پاسگاه انتظامي”بابل کنار”سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند. اين گزارش حاکي است،ماموران با حضور در محل وقوع حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند،يک دستگاه خودرو وانت نيسان به رانندگي فردي به نام”قاسم-الف” با يک دستگاه خودروي ديگر به رانندگي فردي به نام”کاظم ب”و سرنشيني 4نفرشامل دو زن ومرد و دو کودک خردسال با يک دستگاه کاميون به رانندگي فردي به نام”م- الف” به شدت برخورد کردند. برپايه اين گزارش،در اين حادثه دلخراش دو راننده خودرو وانت نيسان به همراه سرنشينان به نام هاي”مهدي ق”و” نسرين الف”25 ساله بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. گفتني است،علت تامه تصادف در دست بررسي پليس است.

دستاوردهاي امروز ايران نتيجه خودباوري و اعتماد به نفس جوانان است

فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر”مازندران،در جمع نمازگزاران مسجدراه آهن اين شهرعنوان داشت:دستاوردهاي امروز ايران نتيجه خودباوري و اعتماد به نفس جوانان است. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،جلسه آموزش همگاني فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر”به مناسبت ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران درمسجد راه آهن شهرستان برگزار شد. اين گزارش حاکي است،اين نشست که باحضور بيش از 200 نفر از نمازگزاران اين مسجد همراه بود،سرهنگ”نورا…ملکي”فرمانده انتظامي شهرستان”بهشهر”،ضمن تسليت ايام ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي عنوان داشت:دستاوردهاي امروز انقلاب اسلامي ايران حاصل جنبش بيداري و انقلابي حضرت امام خميني(ره) و خودباوري و اعتماد به نفس جوانان بوده است. وي همچنين پشتيباني از ولايت فقيه،انقلاب وخون شهداء را وظيفه همگان دانسته و عنوان داشت:همانطور که امام راحل فرمودند:”ماخدمتگزار و خادم اين ملت هستيم”، فرماندهي انتظامي شهرستان نيز خود را خدمتگزار مردم دانسته و بصورت شبانه روزي در جهت برقراري امنيت تلاش دارند. سرهنگ”ملکي”درخاتمه با اشاره به نقش مشارکت پذيري مردم در توليد امنيت بر تعامل و همکاري هرچه بيشتر آحاد جامعه با پليس در برقراري نظم وامنيت تاکيد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کشف مواد مخدر شيشه از عامل افيوني در”نور”

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”نور”مازندران،باشناسائي ودستگيري عوامل تهيه وتوزيع مواد مخدر موفق شدند،بيش از 235 گرم شيشه راکشف و ضبط کنند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر در سطح وسيع در شهرستان”نور”موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي موفق شدند فردي به نام”م-الف”را شناسائي کنند. ماموران در ادامه تحقيقات با شناسائي اين فرد وي را حين تردد با يک دستگاه خودرو به همراه فردي ديگر دستگير کردند. متهمان در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس به همکاري با عامل افيوني به نام”م-ح” که در توزيع مواد مخدر صنعتي فعاليت داشته اعتراف و در ادامه ماموران مخفيگاه اين فرد را در شهرستان “آمل”شناسائي کردند. برپايه اين گزارش،ماموران با هماهنگي مرجع قضائي و با همکاري عوامل انتظامي شهرستان”آمل”درعمليات پليسي ضمن دستگير متهم اصلي اين پرونده در بازرسي از منزلش موفق شدند،7بسته مواد مخدر شيشه آماده توزيع به ميزان 235گرم شيشه را به همراه 50 گرم حشيش کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

تقدير نماينده مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه “قائم شهر”از عملکردپليس

-آيت الله”معلمي جويباري”ازاقدامات وعملکردفرماندهي انتظامي شهرستان”قائم شهر”استان مازندران در مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي و جمع آوري محصولات ضد فرهنگي قدرداني کرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،درراستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و در پي چندين مرحله عمليات شناسائي ودستگيري متهمان به سرقت،موادمخدروشرارت و کشف مقاديري زيادي کالاي قاچاق و محصولات ضد فرهنگي در شهرستان “قائم شهر” از سوي فرماندهي انتظامي اين شهرستان،آيت الله”معلمي جويباري” امام جمعه شهرستان و نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري در پيامي از اقدامات پليس قدرداني کرد. وي با بيان اينکه استفاده از تجهيزات دريافت ماهواره و محصولات ضد فرهنگي سودي جز بي بندوباري و گسترش ابتذال در جامعه ندارد،افزود:استفاده از اين تجهيزات حاصلش جز انحراف جوانان وتخريب کانون گرم خانواده ها ندارد. امام جمعه شهرستان”قائم شهر”ضمن تشريح تاثير اجراي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه بر همکاري آحاد جامعه با پليس در برقراري نظم وامنيت تاکيدکرد. نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري نقش خانواده ها در سالم ماندن جامعه از آسيب ها و تهديدات را مهم ارزيابي کرد و افزود:حمايت و همکاري خانواده ها در مراقبت از فرزندان نقش موثري در کاهش و پيشگيري از جرائم داشته و فضاي زندگي را سالم خواهد کرد. گفتني است،در همين ارتباط شهروندان”قائم شهري”با نصب پلاکارد و ارسال پيام از اقدامات موثر فرماندهي انتظامي شهرستان در اجراي موفقيت آميز اين طرح و شناسائي و دستگيري اراذل و اوباش قدرداني کردند.

شرور سابقه داردر”فريدون کنار” گرفتار قانون شد

ماموران انتظامي شهرستان”فريدون کنار”مازندران،متهم به شرارت و زورگيري را شناسائي و دستگير کردند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران انتظامي کلانتري مرکزي شهرستان”فريدون کنار” حين انجام ماموريت و گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به سرنشين يک دستگاه خودرو مظنون شدند. اين گزارش حاکي است،اين فردکه خودرا در محاصره پليس ديده بود قصد فرار از محل را داشته که با عکس العمل سريع ماموران شناسائي و دستگير شد. ماموران در تحقيقات وبازجوئي از اين فرد دريافتند، وي از افراد شرور منطقه بوده که در بازرسي از خودروي متهم يک دستگاه شوکر به همراه 2 عدد افشانه خارجي و مقاديري ترياک، 4دستگاه موبايل و 6دستگاه ترازوي ديجيتال کشف و ضبط شد. برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه تحقيقات از اين متهم دريافتند،وي از افراد شروروسابقه دار و تحت تعقب با 142ميليون کلاهبرداري بوده است. گفتني است،متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

مرکز دارالقرآن کريم فرماندهي انتظامي مازندران افتتاح شد

مرکز دارالقرآن کريم فرماندهي انتظامي استان مازندران صبح امروز با حضور علما ، روحانيون و مسئولان انتظامي استان درطبقه فوقاني حسينيه “آيت الله خامنه اي ستاد فرماندهي استان افتتاح شد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،مراسم افتتاحيه اين مرکز قرآني باحضورآيت الله “طبرسي” از علما و مدرسان حوزه علميه استان مازندران،سردار”مسکني”فرمانده انتظامي استان،حجت الاسلام”يوسف پور”رئيس امور روحانيون ساعس ناجا،حجت الاسلام”حکمتي پور”رئيس عقيدتي سياسي استان وجمعي از مسئولان وکارکنان انتظامي استان برگزار شد. اين گزارش حاکي است،دراين مراسم حجت الاسلام “يوسف پور”درسخناني با تاکيدبر رعايت ادب واخلاق نيکو در زندگي فردي واجتماعي گفت:داشتن خلق نيکو و رعايت شئونات اسلامي از راه و روش پيامبراکرم(ص) است. وي داشتن ادب وعمل به دستورات الهي را راهي براي رسيدن به کمال واقعي دانست و افزود:انسان همواره بايددراجراي دستورات الهي،انجام واجبات و ترک محرمات ادب را نيز رعايت کند. حجت الاسلام”يوسف پور”يکي ازمقدمات مهم پذيرش هرمسئوليتي راداشتن ادب دانست وتصريح کرد:ادب انسان را براي هر مسئوليتي آماده کرده ومقدمه يک مسئول خوب اسلامي داشتن ادب و خلق نيکو است. رئيس امور روحانيون سازمان عقيدتي سياسي ناجا ضمن ابراز خرسندي از راه اندازي مرکزدارالقرآن، از تلاش و زحمات فرماندهي انتظامي استان مازندران ورئيس عقيدتي سياسي استان در راستاي توسعه فرهنگي قرآني در بين کارکنان قدرداني کرد. برپايه اين گزارش، حجت الاسلام”حکمتي پور” رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان مازندران نيز درابتداي اين مراسم در گزارشي به تشريح روند راه اندازي اين مرکز قرآني پرداخت. وي با بيان اينکه با راه اندازي اين مرکز قرآني در مرکز استان جمع مراکز قرآني به دو مرکز رسيده،افزود:راه اندازي 5 مرکز قرآني ديگر در سطح فرماندهي انتظامي شهرستان هاي استان در دستور کار قرار دارد. اين گزارش مي افزايد،در ادامه اين مراسم لوح سپاس و قدرداني از سردار”مسکني”فرمانده انتظامي مازندران بعلت برگزاري جلسات توجيه سياسي توسط آيت اله “طبرسي” به ايشان اهداء شد.

پليس سايبري مازندران نا شر اکاذيب در فضاي مجازي را دستگير کرد

ماموران پليس فضاي توليد وتبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران ناشر اکاذيب وتوهين و تهمت به برخي اشخاص حقيقي و حقوقي در فضاي مجازي را شناسائي و دستگيرکردند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي دريافت گزارشي مبني بر نشر اکاذيب و توهين و تهمت به برخي افراد حقيقي و حقوقي در فضاي مجازي اينترنت از سوي فردي ناشناس در قالب وبلاگ دريکي از شهرستان هاي غرب استان مازندران ،موضوع در دستور کار ويژه ماموران پليس سايبري قرارگرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار علمي و تخصصي واستفاده از شگرد هاي خاص فني وپليسي موفق شدند،مالک و طراح اين وبلاگ را که با آدرس و هويت جعلي اقدام به نشر اکاذيب مي کرد در يکي از شهرستان هاي استان هاي شمالي شناسائي کنند. برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه تحقيقات با انجام اقدامات اطلاعاتي و رد زدني مخفيگاه متهم به نشراکاذيب را شناسائي و با هماهنگي مرجع قضائي وي را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند. گفتني است،متهم به نام “الف- ب”31 ساله در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و پس ازتشکيل پرونده با صدور قرارازسوي مرجع قضائي روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در “نوشهر”

ماموران انتظامي شهرستان”نوشهر”مازندران،با انهدام اعضاي باند سارقان داخل خودرو موفق شدند،20 فقره سرقت داخل خودرو را کشف کنند. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در برخي نقاط تفريحي و گردشگري شهرستان “نوشهر”درايام تعطيلات،موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به راننده و سرنشينان يک دستگاه خودرو که در حال باز کردن درب يک دستگاه خودروي پارک شده و بدون سرنشين بودند،مظنون شدند. برپايه اين گزارش،ماموران در اقدامي غافلگيرانه با توقيف اين خودرو،چهار نفر از سرنشينان آن را دستگير و در بررسي هاي اوليه با کشف مقاديري زيادي اموال مسروقه از جمله يک ميليون تومان وجه نقد،هفت عدد گوشي تلفن همراه وتعدادي کارت هاي اعتباري دريافتند،اين افراد سارقان داخل خودرو هستند. متهمان در ادامه تحقيقات با انتقال به مقر انتظامي دربازجوئي هاي فني پليس به 20 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان “نوشهر”وشهرستان هاي همجوار اعتراف کردند. گفتني است،موضوع در دست بررسي بيشترپليس قرار دارد.

4 thoughts on “پلیس مازندران در هفته ای که گذشت”
  1. ای کاش کمی هم در مورد عوامل سایت پیش بینی مسابقات فوتبال موسوم به اسبوبت که در مازندران ، ساری خدا رو شکر دستگیر شدند، گفتگو و نتیجه را بیان میکردید.

  2. آقا همه رو میثل اینکه دستگیر کردن.
    دیگه اکانت اسبوبت پیدا نمیشه.
    نکا دیگه عاری از اکانت اسبوبته و نماینده ای نموند
    به گمونم چند نفری تو مرکز ساری متواری اند.
    بد بلایی در انتظارشونه

  3. ما تو قائمشهریم و شنیدیم که سایت های پیش بینی فوتبال sbobet که علت خروج ارز بودن رو بستن و عاملین هم دستگیر شدن..
    من شنیدم همشون دستگیر شدن، به گمونم کل ایرانه

  4. درود. در تاریخ یکم تیر ماه در قاءمشهر توسط ترک موتور ، موبایل و کیف پولم را که در دستم بودند سارقین قاپیدند و متواری شدند. من همان زمان به آگاهی اطلاع دادم. در سامانه همیاب و ایرانسل برای ردیابی ثبت نام کردم. به هر روی چون خودم از کامپیوتر سررشته دارم گوشی خود را ردیابی کردم و محل اسکان سارقین و همچنین احتمالا مال خران را ردیابی نمودم. نزدیک به سیصد عکس و فیلم از ردیابی را ذخیره کردم و هفده عکس را هم ضمیمه پرونده نمودم که اکنون دست قاضی پرونده است . لازم به ذکر است یک متهم را دستگیر کردند که جزو گروه سارقین است. بنده هم شاکی او هستم. من محل اسکان سارق را به مامور آگاهی نشان هم دادم. ولی در رابطه فوق و همچنین مالخران هیچ ترتیب اثر ندادند وتازه امروز مامور آگاهی به من گفت برو برای خودت گوشی بخر. یعنی پیگیر نباش. در آخر از شما نیروی انتظامی بابت این پیشنهاد کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *