◇ باسم الله الرحمان الرحیم◇

♤مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ♤

 

اشکی که همیشه بر گونه هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد، ماه ماتم و غم است. ماتم درعزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد، ماه اشک و آه است. در وداع مردی که با آمدنش شب های تاریک و بی ترانه ما را به صبح دل انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت. آری او، مرد تنهای صحنه های آتش و خون، پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

هیچ روزی چون چهاردهم خرداد نبود که در آن توفان مصیبت و عزا، بر این مردم تازیانه غم و اندوه فرود آورد. ایران یک‌دل شد و آن دل در حسرتی گدازنده سوخت و یک چشم شد و آن چشم در مصیبتی عظیم گریست.

اماما! چگونه می توان وجودت را به تصویر کشید که قلم در مقابل شکوهت عاجز است و شرمسار. چگونه می توان از خورشید فروزانی سخن گفت که گرمابخش دل های مُرده و یخ زده زمینیان بود. او که با کلام ملکوتی اش «عالم محضر خداست» حضور حضرت حق را در عرصه گاه هستی به همگان نمایانْد تا زشتی ها و پلیدی ها از زمین پاکِ خدایی رخت بر بندد. او که پرچم ناب محمدی را در عرصه گیتی برافراشت و ندایِ عدالت نبوی را در مقابل طاغوتیان زمان به گوش جهانیان رساند. بعد از هجرتش به دیار باقی ، علمداری این پرچم در دست با کفایت و مبارک فرزند خلفش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (حفظه اله) قرار گرفته و با استمرار سیره حضرتش ، این پرچم را انشااله به محضر امام عصر عج تقدیم خواهند نمود. پانزده خرداد، موج متلاطمی بود که از «قم» آغاز شد و قم یک تاریخ است، یک فرهنگ است، یک مکتب است … .شهدای پانزده خرداد، رفتند، تا بمانند. شهید شدند، تا بر زمان خود، شهادت دهند.

جان دادند، تا حیات جاودان یابند.

خونی که در عاشورا، از صحرای کربلا جوشیده بود، بستر تاریخ را در نوردید و در رود سرخ تشیع جاری شد و موج ها آفرید تا در پانزده خرداد، فواره این خون بر چهره زمان پاشید و تاریخ ما سرخ و خونین شد و از آن پس، 19 دی، 17 شهریور، 22 بهمن و دیگر نقطه های عطف و لحظه های اوج نهضت پدید آمد و با امامت روح خدا، اسلام در کربلای خون گرفته ایران حاکم شد. و … البته که این نهر خون، بار دیگر از کربلا خواهد گذشت و در «قدس»، مقدس تر خواهد شد و «مسجد الأقصی» را از بند صهیونیست ها نجات خواهد داد و امت مسلمان فلسطین را در سایه «قرآن» آزاد خواهد کرد. و … آن روز، دیر نیست

چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانگداز امام راحل عظیم الشان و قیام خونین پانزده خرداد بر رهبر مسلمین جهان امام خامنه ای ، مظلومان، مستضعفان ، مسلمین جهان به ویژه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خاصه امت شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان آمل تسلیت و تعزیت باد.

 

■والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل■

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *