موتلفه اسلامی آمل:بار دیگر همراه با مردم سلحشور و بصیر آمل با آرمان‌های رهبری، امام و شهدا تجدید میثاق می‌ کنیم

به گزارش هرازنیوز ؛ حزب موتلفه اسلامی شهرستان آمل بمناسبت سالروز ارتحال امام خمینی ره وگرامی داشت پانزده خرداد ١٣۴٢ بیانیه ای منتشر کرده است که متن آن بدین شرح است .

بسم رب الشهداء و الصدیقین.

نیمه خرداد، یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر (ص)، «بیداری اسلامی» را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌ های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان، ترسیم کردند.

 

نیمه خرداد، همچنین یادآور به سوگ نشستن ملت ایران، در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است.

 

اکنون، در حالی که هنوز نیم ‌قرن از آغاز نهضت عاشورایی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد سال 1342 نگذشته است، جوشش خون‌های پاکی که ملت ایران فدای اعتلای اسلام کرد، نتیجه داده و بیداری همه ملت‌های منطقه را موجب شده است.

 

امروز در حالی سالگرد رحلت جانگداز بینانگذار انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم و برای شهدای قیام 15 خرداد، اقامه عزا می‌کنیم که فرزندان اسلام در محور مقاومت اسلامی، با تاسی به نهضت اسلامی امام خمینی (ره)، قیام‌های پرشوری را در برابر طاغوت‌های وابسته به استکبار جهانی، آغاز کرده‌اند.

 

بدیهی است که امت اسلامی ایران و به خصوص مردم ولایتمدار شهرستان آمل  که با بصیرت روز افزون، تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) را آرزو می‌کنند، اجازه نخواهند داد دشمنان مستکبر و منحرفان و فتنه‌ جویان وابسته به آنها در برابر حرکت عظیم بیداری اسلامی، مانعی ایجاد کنند.

حزب موتلفه اسلامی شهرستان آمل، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز قیام خونین 15 خرداد و رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر همراه با مردم سلحشور و بصیر شهرستان آمل با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می‌ کنند.

یازدهم خرداد ١۴٠٢

حزب موتلفه اسلامی شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *