فرماندار آمل در مراسم تودیع و معارفه؛

خط قرمز ما ولایت فقیه است/ اگر قرار است خرج راهی شوم خرج راه حرف ولی فقیه خواهم شد

 

فرماندار سابق شهرستان آمل با اشاره به اینکه ولی فقیه زمان رهبر معظم انقلاب بر اصل تفکیک قوا تاکید کرده و فرمودند که در امور اجرایی دخالت نکنند، گفت: خط قرمز بنده ولایت فقیه است و اگر قرار است خرج راهی شوم خرج راه ولی امر خواهم شد.

 

سید عباس حسینی در مراسم تودیع معارفه خود به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه تلاش های صورت گرفته در شهرستان آمل نتیجه همراهی و همدلی همه دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: اینکه در یک سال در دو فقره هفته دولت و دهه فجر 250 پروژه با بیش از هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد نشان می دهد که همراهی و تلاش در این شهرستان نتیجه خود را داشته است.

 

وی با بیان اینکه تلاش بر این شد که براساس نگاه غیرت دینی و تکلیف مدارانه، ناامیدی بر ذهن و عمل همکاران در دولت سطح شهرستان ننشیند، اظهارکرد: خط قرمز بنده ولایت فقیه است و نص صریح بیانات ایشان این است که قوا در امور یکدیگر دخالت نکنند و در امور اجرا دخالتی نکنند، از این جهت این حدیث شریف که می فرماید خدایا مرا خرج کاری کن که به خاطرش آفریده شدم و اگر امروز قرار باشد خرج اثبات حرفی بشوم، خرج راه ولی امر خواهم شد.

 

وی افزود: اینکه عزیزی از ظرفیت و پتانسیل نظام استفاده کند و حرف ولی امر مسلمین را نشنیده بینگارد و صد در صد خلاف جهت بیانات ایشان عمل کند پذیرفتنی نیست، اینکه بیان کنیم پایبند به ولایت فقیه هستیم ولی در عمل چیز دیگری را به کار ببندیم زیبنده نظام اسلامی نیست.

 

حسینی با بیان اینکه انسان های اینچنین عاقبت به خیر نخواهند شد و این باور و وعده الهی است و قطعا تحقق خواهد یافت، اظهار کرد: قطعا در شهرستان آمل بنا داشتیم از همه ظرفیت های شهرستان براساس اصل تفکیک قوا، ظرفیت های ائمه جمعه، قوه مقننه و قوه قضاییه استفاده کرده تا روند توسعه شهرستان شکل گیرد، افزود: اما اینکه یک عنصر در سطح شهرستان با ادبیات توسعه، ضد توسعه عمل کند پسندیده نیست، آمل مردمان نجیب و شریفی دارد و وقتی ردای خدمت به این مردم را به تن می کنیم و به مردم خیانت کنیم پسندیده نیست.

 

فرماندار سابق آمل با اشاره به اینکه این نگاه ضد توسعه ای که در برخی افزاد شکل گرفته است به نفع توسعه شهرستان نیست، ادامه داد: باید به این بلوغ برسیم که خدا می بیند و باید برای رضای خدا و برای مردم کار کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست زدگی و بخشی نگری آفت نظام و انقلاب است و همسو با عدم همدلی و همراهی است، اظهار کرد: این باور باید ایجاد شود که برای مردم خدمت کنیم و به اسم مردم ارزش ها و آرمان ها را قربانی نکنیم.

 

در این مراسم از زحمات 18 ماه سید عباس حسینی در کسوت فرماندار ویژه شهرستان آمل قدردانی و ذات الله زارعی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری آمل معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *