مادر و دختر سارق برنج در ساری

 

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق زن “مادر و دختر” و كشف 17 کیسه برنج سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “سید جعفر ساداتی” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز با بيان اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتي و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسياري از سرقت‌ها پیشگیری كرد.

وي در ادامه به وقوع چند فقره سرقت سريالي از منازل در شهرستان‌ ساری طي هفته‌هاي اخير اشاره كرد و گفت: پيگيري موضوع براي شناسايي سارق يا سارقان در دستور كار ماموران کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اعلام اينكه ماموران پلیس ساری با انجام تحقیقات گسترده و بررسی پرونده‌ یک مادر و دختر سارق را در اين خصوص شناسایی کردند، افزود: اين افراد با هماهنگي قضائي دستگير و در بازرسي از منزل آنها، 340 کیلوگرم برنج كشف شد.

 

وی از اعتراف سارقان به سرقت منازل در شهرستان‌ ساری خبر داد و گفت: سارقان مادر 45 ساله و دختر22 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

 

سرهنگ ساداتی در پایان با تاكيد بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *