بازداشت عامل تیراندازی در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامي محمودآباد از دستگيري عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمودحسین زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز با اشاره به تلاش‌هاي مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: امنيت محصول يك فرآيند جمعي است و به عنوان يك ضرورت همه مردم بايد در اين راستا به پليس كمك كنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مركز فوريت‌هاي پليس 110 مبنی بر وقوع درگیری و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم درشهرک خانه دریا، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بيان اينكه پس از حضور پلیس در صحنه و اقدامات انجام شده عامل تیراندازی شناسايي و در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به علت اختلافات شخصی به سمت نگهبانان شهرک خانه دریا تیراندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف شد، تصريح كرد: متهم 31 ساله با تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده در پايان با تاکید بر مقابله قاطعانه پليس با مخلان نظم و امنیت عمومي از مردم خواست در صورت مشاهده اينگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *