سوء قصد به “آیت الله سلیمانی” در شهرستان” بابلسر”

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از سوء قصد به آیت الله سلیمانی در یکی از بانک های شهرستان بابلسر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ “سید جعفر ساداتی” با اعلام این خبر، بیان داشت : حوالی ساعت 1100 صبح امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از بانک های شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی حادثه دریافتند، نگهبان مسلح بانک در پی اختلاف کاری و اداری قبلی قصد تیراندازی به سمت معاون بانک را داشت که متاسفانه همزمان با ورود آیت الله عباسعلی سلیمانی می شود و در این اثنا به سمت ایشان تیراندازی و نامبرده جان باختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: در این حادثه آیت الله سلیمانی بدلیل شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی جان باختند .

سرهنگ ساداتی ضمن تکذیب خبر مصدومیت 3 نفر در این حادثه از دستگیری ضارب از سوی ماموران انتظامی خبر داد و افزود: علت و انگیزه ضارب در دست بررسی بیشتر قرار دارد.

آیت الله سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بوده است.

ویدیو لحظه سو قصد به آیت الله سلیمانی

 

🎥 جزئیات سوءقصد به آیت‌الله سلیمانی

 

🔹استاندار مازندران: هنوز انگیزه ضارب مشخص نشده اما تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این اقدام تروریستی نبوده. ضارب شناختی از آیت‌الله سلیمانی نداشته است.

 

🔹فرد قاتل از پرسنل شرکت انتظام بوده و داخل بانک حضور داشته و اسلحه برای شخص قاتل بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *