اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آمل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان “آمل “، از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمب 10 واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز، سرهنگ”علی داداش تبار “، در تشريح اين خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح، تیمی متشکل از پلیس امنیت عمومی،آگاهی، یگان امداد و راهور که دریکی از محلات این شهرستان به اجرا در آمد 2نفر از ارازل واوباش و مخل نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

سرهنگ داداش تبار، تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح و در اجرای طرح عفاف و حجاب 41دستگاه خودرو توقیف و 10 واحد صنفی پلمب شدند .

وی از اعمال قانون برای 9 دستگاه خودرو به دلیل تخلف از قوانین راهنمایی ورانندگی و مزاحمت برای مردم نیز خبر داد و گفت : در این طرح 3 دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ داداش تبار در خاتمه از عزم قاطع پلیس در برخورد با قانون شکنی ها و برقراری نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه اقدامات هنجار شکنانه از سوی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مرتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *