برنامه ریزی برای توسعه گردشگری ورزشی در هیات انجمن های ورزشی

مسئولان و اعضا هیات انجمن های ورزشی شهرستان آمل با  جمشید پناه، رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل دیدار کردند.

 

به گزارش هرازنیوز ، در این دیدار که با حضور بهزاد منصوری رییس هیات انجمن های ورزشی،خانم آبائیان نائب رئیس ،  نعمتی دبیر و مسئولین کمیته های مختلف این هیات برگزار سد،مهندس منصوری با اشاره به فعالیت اعضای هیات در 4سال گذشته اظهار کرد :هیات انجمن های ورزشی شامل ورزش های آبی ،هوائی و توپی می باشد که برای تحقق توریسم یا گردشگری ورزشی نیازمند حمایت مسئولین ورزشی و سیاسی شهرستان می باشیم.

وی افزود :این هیات علاوه بر رشته های فوق برخی رشته های خاص رزمی و گروهی و انفرادی راحمایت و پشتیبانی میکند و تا کنون در تعدادی از این رشته ها به مقام قهرمانی کشور،قهرمانی ونایب قهرمانی آسیا را کسب نمود.

رئیس هیات انجمن های ورزشی در ادامه با تشکر از زحمات و حمایت های دکتر سلیم بهرامی ریاست هیات استان گفت:بدون شک با تجربیات گرانبهای حاج آقا جمشید پناه مسیر ورزش شهرستان بخصوص در رشته های زیر مجموعه این هیات پیشرفت خواهد کرد.

جمشید پناه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از زحمات فعالین این هیات اظهار داشت:بدون شک اداره ورزش تمام توان خودش را برای حمایت از کلیه ورزشکاران اعلام می‌کند و برای به نتیجه رسیدن توریسم ورزشی بخصوص استفاده از فاینانس ارزی جهت احداث برخی مکان های ورزشی با تمام توان تلاش خواهد کرد.

در پایان مقرر گردید این گونه جلسات بصورت ماهانه و منظم برگزار گردد.
فاطمه اکبرپور هرازنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *