محفل انس با قرآن سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه مازندران در آمل +تصاویر

به گزارش هراز نیوز ؛ دکتر سیدرضا فاطمی؛ مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، در حاشیه محفل انس با قرآن این مجموعه مطرح کرد : الحمدالله همایش امسال به همت نیکو کاران و محبان قران کریم با حضور  ۳۵۰ نفری از اعضای روشندل حافظ و قاری قرآن کریم  سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران به اتفاق خانواده شان و همچنین جمعی از خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، جمعی از نیکوکاران  و حاج حسین جوادی؛ مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در بقعه ناصر الحق علیه السلام شهرستان آمل برگزارشد.

فاطمی در تشریح برنامه های محفل انس با قرآن سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران مطرح کرد : امسال برنامه ها و بخش های متنوعی مانند هنرنمایی حفظ قرآن، قرائت قرآن، مدیحه سرایی، مناجات خوانی، مداحی، اذان، توسط روشندلان قرانی عزیز اجرا شد همچنین شاهد اجرای تواشیح توسط گروه تبیان بودیم.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران با بیان اینکه در این مراسم احکام جدیدی هم به خادمان قران کریم اهدا شد ابرازداشت: حکم فعالیت به جناب آقایان رضا فرسویان ( به عنوان مسئول مناسبت های مذهبی دارالقرآن نورالهدایه )، اکبر اسدی ( به عنوان مسئول رایزنی با اصناف و شرکت های صنعتی در دارالقرآن نورالهدایه) و سرکارخانم طاهره کمالی( مسئول مشارکت های مردمی غرب استان در دارالقرآن نورالهدایه) به این عزیزان اهدا شد.

وی ادامه داد: برگزاری نماز جماعت،سخنرانی، افطاری و شام و پویش میز خدمت اداره بهزیستی شهرستان آمل از دیگر برنامه های محفل قرانی نورالهدایه بود .

دکتر فاطمی گفت : این مجموعه قرآنی دارای ۹۷ نفر عضو می باشد که اعضای آن همه روشندل، معلول  وحافظ و قاری قرآن کریم هستند و از سال ۱۳۸۶ تاکنون فعالیت دارند و تا کنون چندین رتبه   برتر مسابقات استانی و کشوری را نیز کسب کرده اند.

وی در پایان تصریح کرد: از همه بزرگواران و عزیزانی  که در برپایی این محفل مساعدت فرمودند، به ویژه نیکو کاران گرامی کمال تشکر و امتنان را دارم.

گفتنی است محفل انس با قرآن سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران  جمعه ۲۵ فروردین ماه با حضور پرشور روششندلان قرآنی و خانواده شان در جواربقعه ناصر الحق علیه السلام شهرستان آمل برگزارشد که به رسم یادبود هدایای نیز به شرکت کنندگان اهدا شد در ادامه تصاویر این محفل قرآنی را مشاهده می کنید .
فاطمه اکبرپور، هرازنیوز

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *