سردار مسلمی در گفتگو با هرازنیوز: روز قدس ، یک پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ماست/وعده خدا حتمی است و قدس آزاد خواهد شد

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه روز قدس در جمع خبرنگاران مطرح کرد: دوراندیشی و آینده نگری امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی،موجب شده است تا اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت : رمز این نامگذاری و اینکه چرا اخرین جمعه ماه مبارک رمضان نه ماه های دیگر به روز قدس نامگذاری شده است، به دلیل زنده نگه داشتن فلسطین و قدس شریف است.

این مسوول ادامه داد : در طول سال این روز در تقویم خورشیدی در گردش است چرا که ماه رمضان در یک ماه خاصی از سال نیست ماه رمضان یک سال در فصل زمستان، در فصل بهار و ..در گردش است برهمین اساس روز قدس هم در تمامی فصول سال در گردش است و امام خمینی بعنوان فقیهی حاذق و رهبری سیاستمدار، با اعلام این کار درپی شکستن تمامی مناسبت های سیاسی و مذهبی متعارفی بوده که دریک تاریخ مشخص شده است.

مسلمی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی  حضرت امام می فرمایند،(جمیع مسلمان جهان را دعوت می کنم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند) خب مشخص است شب های قدر شب های سرنوشت است و مقدرات انسان در این شبها رقم میخورد، در شب های قدر مردم با شب زنده داری و مناجات و توبه از خدا میخواهند تا از بندگی غیرخدا، شیاطین انس و جن رها شده و بنده مخلص خدا شوند.

وی ادامه داد: روز قدس هم که آخرین روزهای شهرالله اعظم است، سزاوار است ، مسلمانان جهان تلاش کنند تا از قید بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرتها در راس ان امریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل رها شده و به قدرت الهی متصل شوند و دست جنایتکاران را از کشورهای مسلمان قطع کنند.

مسلمی با اشاره به حتمی بودن وعده الهی تصریح کرد : باید بدانیم و ایمان کامل داشته باشیم که وعده خدا حتمی است و قدس روزی ازاد خواهد شد و رژیم منحوس اسرائیل از بین خواهدرفت .

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه روز قدس روز آزمایش بزرگ ملتهای مسلمان است که مستقل از دولتها، انزجار خود را از رژیم کودکش کش اسرائل اعلام کنند تصریح کرد : حضور مسلمان در روز قدس سبب می شود  این صهیونیست هایی که در حال عادی سازی روابط با کشورهای منطقه هستند تیرشان به سنگ بخورد.

وی در پاسخ به سوال هرازنیوز که تاثیر حضور مردم کشورمان در آزادسازی قدس چقدر است مطرح کرد: در الحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی و پرچمداری امامین انقلاب در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم فلسطین و قدس شریف، انقلاب و نظام اسلامی ذره ای از آرمان خود در حمایت از فلسطین نه تنها عقب نشینی نکرده است بلکه در این چند سال اخیر با شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه و الگوگیری کشورهای منطقه و ملت های آزادیخواه جهان از ایران اسلامی، باعث شده در جای جای نقاط جهان شاهد استکبار ستیزی علیه آمریکا و رژیم کودکش اسرائیل هستیم.

مسلمی ادامه داد : جبهه مقاومت با میدان داری ایران اسلامی، توانسته گروهک های تروریستی تکفیری ،به ویژه داعش که ساخته و پرداخته آمریکا و حامیانش بوده را از بین ببرد، آیا این جبهه نمیتواند فلسطین را از دست بزدل ترین رژیم اشغالگر نجات بدهد؟ یقینا میتواند و این اتفاق به زودی خواهد افتادهرچند با توجه به بحران های داخلی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ،خود صهیونیست ها با دست خودشان فروپاشی خود را رقم خواهند زد و به همان 25 سال هم نخواهد رسید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت : البته روز قدس مختص به ایران نیست روز اسلام است و بر هر مسلمانی که محب و دلداده پیامبر(ص) است واجب است که در این روز فریاد استکبار ستیزی بدهد.

وی ادامه داد : روز قدس ، یک پشتوانه محکمی برای امنیت کشور ما هم هست .شما میبینید وقتی آحاد مردم با زبان روزه به خیابان ها می آیند و شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل سرمیدهند، بی دلیل نیست ، تک تک مردم از آن کودک و نوزادی که در بغل مادر است تا آن پیرمرد و پیرزنی و جوان و نوجوانی که به خیابان ها می آیند با همین حضورخود اعلام می کنند برای حفظ امنیت کشور که دستاورد خون شهداست و در هیچ جای جهان دیده نشده و بی نظیر است، به دشمنان اجازه نگاه چپ به کشور را نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *