جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمل  بیانیه ای روز قدس را روز تذکر قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه ‏جوی جهان دانست.

به گزارش هرازنیوز متن این بیانیه بدین شرح است:

بنام خداوند ،یاور مظلومان ودرهم کوبنده بساط ظالمان و مستکبران

آخرین جمعه ماه رمضان، روز پاسخ به انتظارهاست. همسایه مظلومیت، در هاله‏ای از بی‏سر و سامانی، به اعتراض یاران خود در این روز، دل بسته است.

روز قدس، روز تذکر قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه ‏جوی جهان است. فلسطین، دفتر ایام سال را به امید رسیدن به این جمعه شکوفا، ورق زده است.تا جمعه ظهور به صحنه می‏آییم، تا صفوف معترضان ظلم، پر رنگ‏تر شود. به صحنه می‏آییم تا باطل، بیداری اصحاب حقیقت را واضح‏تر به نظاره بنشیند. به صحنه می‏آییم تا بغض ترک‏خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم.آری! جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد؛ ریشه در آن ناقوس عدالت که به دستان منجی صبح، به صدا درخواهد آمد.

سنگ، ای حماسه‏ای که هرگز نخواهی شکست! بدان که سرزمینت، مهم‏ترین مسئله و پرونده خمینی بود؛ مردی که دهانش بوی نهج البلاغه می‏داد. انگار هنوز روی آن صندلی سفید نشسته است و به چشم‏های آن عروس به تاراج رفته، خیره شده است؛ مردی که مقیاس زمانی‏اش هنوز معلوم نیست. انگار هنوز هم دغدغه این سرطان درمان‏پذیر را دارد! صدایش را بعد از سال‏ها، به وضوح می‏توان شنید؛ صدای مهربانی که هنوز دست می‏گیرد و پیش می‏برد: «فلسطین پاره تن اسلام است». «روز قدس، فرصتی است برای قیام یک‏پارچه ملت‏های مسلمان علیه مفسدین».

منم، قدس؛ خلقتگاه آدم ابوالبشر؛ قرارگاه کشتی نوح نبی علیه‏السلام ـ ؛ اقامتگاه ابراهیم خلیل علیه‏السلام ـ ؛ مهد دعوت موسای کلیم علیه‏السلام ـ ؛ سرزمین طور سینا؛ گهواره عیسی علیه‏السلام و معراجگاه رسول اعظم صلی‏الله‏علیه‏و‏آله پیامبر واپسین؛ سرزمین ادیان الهی؛ حرم انبیا و حریم مقربان و صالحان؛ مصلای فرشتگان و فرشته‏سیرتان؛ محراب مریم علیهاالسلام ؛ مشهد شهود اسرار خدا. منم، قدس؛ نخستین قبله؛ دومین مسجد پس از کعبه؛ سومین سرزمین بهشتی، پس از مکه و مدینه؛ مکان قریب؛ محل حشر و نشر و صراط و میزان؛ جایگاه صور اسرافیل و پایان جهان.

منم، قدس؛ منم، مسجد الاقصی؛ منم،بیت‏المقدس؛ فلسطین؛ صاحب قداستی به بلندای تاریخ انسان؛ منزل نزول وحی، ملک میلاد شرافت و مملکت جلوس عدالت بر کرسی حق و مفتخر به نشان‏های کرامت.

ای قدس عزیز ای قلب تپنده امت اسلام منتظر و امیدوار باش که با استعانت از قادر متعال وعلمداری و فرماندهی فرزند خلف خمینی کبیر (قدس سره الشریف)امام خامنه ای و حضور یک پارچه مسلمانان عالم غاصبین خون اشام حریم شریفت را نابود وپرچم پر افتخار اسلام ناب محمدی ص بر فراز بام بیت المقدس شریف به اهتزاز در خواهند اورد.

ضمن صلوات و سلام بر روح پر فتوح امام راحل و شهدای گرانقدر خاصه شهدای مظلوم فلسطین ،و گرامیداشت روز عظیم قدس ،انشا اله مسلمانان و ازادمردان جهان خاصه ملت شریف و بیدار ایران اسلامی ،خاصه امت نجیب و بصیر شهرستان امل با حضور حماسی و شعارهای کوبنده در راهپیمایی روز جهانی قدس کاخ استبداد اسرائیل غاصب را به لرزه در اورده وپیام اور ازادی عاجل بیت المقدس عزیز خواهند بود

مرگ بر صهیونیزم جلاد و حامیان و اربابانش.

 

غفراله لنا و لکم

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *