فرماندار آمل خبرداد

توزیع اقلام ضروری شب عید و ماه مبارک رمضان در آمل با قیمت مناسب

فرماندار ویژه شهرستان آمل از توزیع ۲۷۰ تن اقلام ضروری خانوارها در شب عید و ماه مبارک رمضان شامل گوشت قرمز، گوشت سفید و میوه خبرداد.

به گزارش هرازنیوز ، سید عباس حسینی با اشاره به اینکه براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان و سهمیه‌های اختصاص یافته به آمل، توزیع اقلام تنظیم بازار از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: توزیع این اقلام در واحدهای کسبی معتبر، مباشرین فروش، به صورت سیار در مصلاهای نمازجمعه و اماکن توزیع اقلام تنظیم بازار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بازه ایام نوروز و تاکنون ۵۳ تن گوشت منجمد گوساله در مرحله نخست و ۷۶ تن گوشت گوسفند در سطح شهرستان توزیع شده است، گفت:  سه تن نیز گوشت گرم گوساله و گوسفند نیز در اختیار فروشگاه ها قرار گرفته است.

حسینی عنوان کرد: به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان، ۴۰ تن شکر خانوار در آمل توزیع شده و ۷۲ تن سهمیه جدید در نظر گرفته شده است که ۳۰ تن آن به زودی توزیع می شود. همچنین ۱۴ تن شکر صنف جذب و توزیع شده است‌.

وی افزود: همچنین در روزهای آغاز سال نو ۲۷ تن سیب و ۲۱ تن پرتقال با قیمت تنظیم بازار از سوی جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در آمل توزیع شده است.

فرماندار آمل یادآور شد: در همین ایام نیز هشت تن مرغ منجمد و سه تن گوشت گوسفند منجمد در بخش های دابودشت و لاریجان در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه براساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی آمل، ۱۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که برای ۲۸ مورد پرونده سازی شده است که تخلفاتی مانند گرانفروشی، عدم ارایه فاکتور و فروش اجباری نان ثبت شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *