فرماندار ويژه شهرستان آمل خبرداد

بهره برداري از هزارميليارد تومان پروژه عمراني طي يك سال گذشته در آمل

فرماندار ويژه شهرستان آمل از بهره برداري از هزار ميليارد تومان پروژه عمراني طي يك سال گذشته در اين شهرستان خبرداد.

سيدعباس حسيني در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان آمل كه شنبه 27 اسفندماه در محل اين فرمانداري برگزار شد، با اشاره به اينكه در سال جاري تلاش كرديم از هر آنچه كه عوامل ضدتوسعه است فاصله بگيريم تا با غيرت ديني آنچه به نفع مردم است شكل گيرد، اظهار كرد: معتقديم هر آنچه كه رضايت مردم را در پي ندارد ضدتوسعه است و اين كشمكش ها و مصلحت انديشي ها است كه موجب مي شود از جامعه آرماني ديني فاصله بگيريم از اين روست كه با رويكرد انقلابي، جهادي و انديشمندانه در راه رضاي خدا و براي مردم براي مردم خدمات بهتري ارائه خواهيم داد.

وي با تاكيد بر اينكه مديران دستگاه هاي اجرايي براي سال آينده حتما و بايد هدفگذاري داشته باشند، افزود: يك فضاي همدلي در شهرستان تعريف كرديم و با در كنار هم قرار گرفتن، رضايتمندي حداقلي در سطح شهر ايجاد شده كه اين حاصل عملكرد همه مديران است.

فرماندار ويژه شهرستان آمل با اشاره به اينكه در هفته دولت و ايام الله دهه فجر امسال، بيش از 230 پروژه با اعتبار هزار ميليارد تومان در اين شهرستان به بهره برداري رسيده است، تصريح كرد: در يك سال گذشته، قريب به دو هزار ميليارد تومان اعتبار توسط بانك هاي شهرستان آمل پرداخت شده و بيش از 270 مجوز صنعتي و توليدي در اين شهرستان صادر شده است.

وي با بيان اينكه با وجود هجمه سنگين امنيتي و با همدلي مردم و اعضاي شوراي تامين شهرستان، تلاش شد كه بتوانيم رضايت مندي مردم را تامين كنيم، تصريح كرد: براي ايام نوروز نيز كشيك هاي دستگاه هاي اجرايي پيش بيني شده است، مديران دستگاه ها به صورت آماده باش در قالب ستاد تسهيلات نوروزي حضور دائم خواهند داشت.

حسيني از داير شدن نمايشگاه نوروزي و كمپ هاي استقبال از مسافران در ورودي هاي اين شهرستان خبرداد و گفت: بازرسي ها و نظارت بر واحدهاي پذيرايي و اقامتي در ايام نوروز همزمان با ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *