جشن مبعث حضرت رسول ویژه دختران در مصلای آمل/ ویدیو

به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم ص برگزارشد

جشن دخترانه در مصلای جمعه شهرستان آمل

به گزارش هرازنیوز عصر ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ آیین جشن مبعث رسول اکرم با عنوان جشن دخترانه با حضور دانش آموزان دختر در مقطع ابتدایی آمل در مصلای جمعه این شهر برگزار شد.
آیین جشن مبعث پیامبر اسلام با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش و هم خوانی سرود پرافتخار کشور مان همراه بود، نادریان مجری و کارشناس مذهبی با اجرایی نوجوان پسند لحظات شادی را برای دانش آموزان رقم زد.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امام جمعه شهرستان آمل در گفتگویی اختصاصی با هرازنیوز مطرح کرد: این برنامه با همکاری چند نهاد از جمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، خادم یاران رضوی برگزار شد و هدف این برنامه ایجاد شور و نشاط معنوی و سالم برای نوجوان در روز عید مبعث بود.
وی اضافه کرد: همانگونه که در ایام مناسبت هایی مثل ایام محرم، صفر و دیگر مناسبت ها این توسلات را در سایه عرض ارادت و بیان مصائب اهل بیت داریم عمده چنین جلساتی آشنایی این عزیزان با معارف آل الله است در ایام اعیاد مذهبی هم باید برنامه های شاد و متنوع برای جوانان و نوجوانان تدارک دید.

رییس شورای فرهنگ عمومی آمل افزود : امروز نوجوان دختر شهرمان هم برنامه شادی را که دارای زمینه های معنوی بود دنبال کردند هم در مسابقات متنوعی که برگزار شد شرکت کردند و هم پذیرایی شدند.
خانم قبادی کارشناس و مجری هم در گفتگو با هرازنیوز عنوان کرد: هدف این برنامه اشنایی بچه ها با هدف بعثت و تربیت انسان ها و همچنین آموزشهای شاد و حلال بود.
وی با تشکر از نهاد های مشارکت کننده دراین برنامه اذعان کرد: درنظر داریم در اعیاد مذهبی دیگر هم برنامه های آموزشی و شادی فراخور نسل جوان و نوجوان در سطح شهر برگزار کنیم.

گزارش هرازنیوز را از این رویداد فرهنگی ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *