سپاه درسازندگی ومحرومیت زدائی و امنیت ایران نقش اساسی دارد/ اقدام پارلمان اروپا ناشیانه و کینه توزانه است

مدیربسیج جامعه پزشکی آمل اقدام ناشیانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی را حرکت کینه‌ توزانه در پاسخ به ناکامی‌ های پی درپی در مقابل عزم و اراده مردم و عزت و اقتدارسپاه دانست.

به گزارش پایگاه هرازنیوز، عباس اقوامی گفت: نهادی که درسازندگی ومحرومیت زدائی و امنیت نقش اساسی دارد تروریست نیست، این شوی تبلیغاتی قبلانیز توسط شیطان بزرگ طراحی شده و بی اثربوده و جامعه سلامت همواره در کنار سپاه می ایستد.

فرمانده سپاه آمل از حضور و حمایت جامعه پزشکی از توانمندی بسیجیان جامعه پزشکی درتمام فعالیت ها وتبیین واقعیت ها وپیشرفت ها قدردانی کرد و تصریح کرد: در گام دوم انقلاب ورود موفقیت‌آمیز در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان باتمام مشکلات واخلاص تهدیدها به فرصت تبدیل شد که به‌خوبی قابل مشاهده می باشد و باید به خوبی درجامعه تبیین شود که چه بوده ایم وچه شده ایم.

وی ادامه داد: سپاه سرشار از انگیزه معنویت، اخلاص و متصل به اهل‌بیت است و اینگونه اقدامات مغرضانه ازسوی اتحادیه اروپا ذره ای از اقتدار، عزت و روحیه خدمت به مردم از سپاه‌ نمی کاهد.

به گزارش هراز نیوز؛ در پی اقدام پارلمان اتحادیه اروپا، مدیران وکارشناسان حوزه سلامت، بهداشت ودرمان،هلال احمر وسازمان انتقال خون با حضور در دفتر فرمانده سپاه آمل حمایت خودرا از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *