بهمن انقلابی؛ ششم بهمن آمل تا دهه فجر

به گزارش هرازنیوز حاج احمد سیفی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل در خصوص وقایع مهم انقلاب در بهمن ماه بیانیه ای منتشر کرده است که در ادامه می خوانید.

بنام خداوند در هم کوبنده ستمگران و معاندان ماه بهمن،

ماه مهمّی در تاریخ انقلاب اسلامی است ششم این ماه ، ماهِ ایثار گری و مقاومت مردم شریف آمل در مقابل گروهک ملحد اتحادیۀ کمونیست ها و دوازدهم تا بیست و دوّم، دهه مبارکه فجر، روز ورود حضرت امام و پیروزی انقلاب اسلامی که همه و همه با برخورداری از معنویات سیزده رجب در تاریخ بشریت می‌درخشند ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای گرانقدر به ویژه شهدای ایّام فوق ، نکاتی را به استحضار می‌رسانیم.

دنیا می داند که در سال 1357 در خاورمیانه انقلابی پدید آمد که رهبری آن فردی الهی و انقلابش اسلامی بود. این انقلاب نه تنها معادلات سیاسی را در خاورمیانه بلکه در کلِّ ممالک دنیا تغییر داد. آمریکا و هم پیمانان اروپایی‌اش که سالها در این کشور منافع داشته اند و جز غارت و فقر چیزی بجا نگذاشته با هجوم تبلیغات فرهنگی، هزینه های مالی و لطایف الحیل جهت براندازیِ این نظام مردمی از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند، از محاصره اقتصادی تا ترورِ کورِ هزاران مردم بی گناه و جنگ تحمیلی علیه این نظامِ نوپا نمونۀ تقابل با انقلاب بود.

با این توصیف نظام اسلامی با درایتِ رهبری و حمایتِ مردمی، همچون سدِّ محکمی در برابر استکبار ایستادگی کرد و کوچکترین خدشه ای در اصلِ نظام پدید نیامد. امّا استکبارِ جهانی و هم پیمانان اروپایی‌اش با هیچ قیمتی دشمنیِ علیه نظام را رها نخواهند کرد، آن روز با ترور و جنگ بود و امروز با تبلیغات سنگین و ایجاد اغتشاشات.

در این چند ماهۀ اخیر چه یاوه گویی ها نسبت به عمود استوار خیمه اسلام و نظام که روا نداشته اند و چه شهدایِ گرانقدری را از ملّت ما نگرفته‌اند. سپاه پاسدارن که یک نهاد قانونی ولایی و مردمی از متن مردمند و در خاورمیانۀ خصوصاً در عراق و سوریه با تروریست جدیدِ داعش که آن هم از استکبار و اروپا تولّد یافته اند مبارزۀ سختی جهت دفع این فساد استکباری نموده، پارلمان اروپا که خود از حامیانِ تروریست است با وقاحت هرچه تمامتر ، این نهاد الهی و مردمی را در لیست تروریست قرار می دهد.

ما ضمن اطاعت و پشتیبانی از ولی امر، امام خامنه ای (حفظه اله) و قدردانی و تشکّر از نیروهای مخلص انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و قضایی بارِ دیگر این توهینِ پارلمان اروپا را نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم نموده و اعلان میداریم در راستای حفظ نظام و سرحدّات ایران اسلامی و پاسداری از حریم ولایت و پاسداری از آرمانهای شهدای والا مقام در کنار همۀ پیروان خط امام، رهبری و آحاد مردم شریف دستگاههای مربوطه خاصه نهاد دشمن شکن و مقدّس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بوده و از هیچگونه نلاشی دریغ نخواهیم کرد. غفراله لنا و لکم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *