🔴كليه دستگاه های اجرايی استان، مراكز دولتی و واحدهای آموزشی، دانشگاه ها و مدارس ، امروز شنبه تعطيل هستند .

نهادهای عمومی خدماتی، امداد رسان، بیمارستان ها، بانک ها و نيروهای نظامی و انتظامی استثنا هستند

 

🔸 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: امروز شنبه (۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱) تمامی دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان تعطیل است.

 

🔸امید محبی تصريح كرد: نظر به ضرورت مدیریت در مصرف گاز با هدف انتفاع مردم شریف استان از نعمت برخورداری از گاز طبیعی به استناد اختیارات واگذار شده در بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران به استانداران، حسب تصمیمات اتخاذ شده با راهبری و دستور استاندار مازندران تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برای تمامی دستگاه های اجرایی استان، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به استثنای نهادهای عمومی، خدماتی و امداد رسان، عوامل انتظامی و نظامی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ می‌شود.

 

🔸بمنظور پرهيز از اخلال در نظم مراكز آموزشی و دانشگاهی و همچنين جلوگيری از هرگونه ناهماهنگی های احتمالی، ساعت برگزاری آزمون های نهايی در پايه دوازدهم و ساير امتحانات هماهنگ كشوری در ساعت های مقرر قبلی برگزار خواهد شد اما مدارس برای ساير مقاطع تحصيلی در روز موصوف تعطيل می باشد.

 

🔹همچنين متذكر مي شود، كه بانک های استان، امروز شنبه ۲۴ دی ماه از ساعت ۹ صبح لغايت ۱۳ باز هستند و به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *