معاونين جديد حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معارفه شدند

با حكم استاندار مازندران، معاونين حوزه سياسي و برنامه ريزي فرمانداري شهرستان آمل معرفي شدند.

امروز دوشنبه 19 دي ماه، با حكم استاندار مازندران، رجبعلي فضل الله نيا به معاون سياسي امنيتي و حجت الله عصمتي به عنوان معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري ويژه شهرستان آمل معرفي شدند.

سيد عباس حسيني فرماندار ويژه شهرستان آمل در آيين توديع و معارفه معاونين فرمانداري اين شهرستان كه با حضور بخشداران و كاركنان اين فرمانداري برگزار شد، با بيان اينكه جابه جايي ها و انتصاب افراد به منظور تزريق نيرو و انرژي جديد به بدنه اداري صورت مي گيرد و نافي تلاش هاي افراد توديع شده نيست، بيان كرد: جابه جايي از حقوق دولت ها است و از اين لحاظ براساس تاكيدات استان، جابه جايي مديران در تمام شهرستان ها در حال انجام است.

وي با قدرداني از تلاش هاي معاونين سابق اين فرمانداري، خدمتگذاري به مردم و ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان آمل را مطالبه جدي دولت از مديران جديد عنوان كرد و افزود: بايد تلاش كنيم شرايط بهتري براي مردم شهرستان آمل ايجاد كنيم.

در اين مراسم، با قدرداني از تلاش هاي قدرت الله ناييج ن‍ژاد، معاون سابق سياسي، رجبعلي فضل الله نيا اندي دانشجوي دكتري علوم سياسي، از جانبازان و فرماندهان دفاع مقدس، مدرس مدارس استعدادهاي درخشان و از فعالان سياسي استان مازندران و شهرستان آمل به عنوان معاون جديد سياسي امنيتي فرمانداري ويژه شهرستان آمل معرفي شد.

همچنين در اين مراسم حجت الله عصمتي فوق ليسانس جغرافيا و برنامه ريزي شهري به عنوان معاونت برنامه ريزي و توسعه فرمانداري ويژه شهرستان آمل معرفي شدند. وي از نيروهاي وزارت كشور و استانداري مازندران است كه پنج سال معاونت فرمانداري و سرپرستي فرمانداري فريدونكنار، معاونت اجرايي ستاد انتخابات استانداري مازندران و كارشناس دفاتر سياسي، انتخابات، اجتماعي، بودجه و تحول اداري را در طي هفت سال اخير در اختيار داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *