‌نماینده مردم آمل: مطالبات زیادی از طرف معلمان داریم که آموزش و پرورش بایدبه آن عمل بکند

به گزارش هراز نیوز : دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای روستاهای کمانگر کلا و پاشاکلای هراز پی آمل  گفت : مطالبات زیادی از طرف معلمان در خصوص اجرای قانون استخدامی و … داریم که باید آموزش و پرورش به آن عمل بکند و لایحه ای در دولتهای گذشته نوشته شده است و باید اجرا می شد هیچوقت جرات عملی شدن  آن را نداشتند که در مجلس فعلی این اتفاق افتاده است تا پیگیر حق و حقوق مسلم معلمان عزیزمان باشیم . .

دکتر حاجی پور در پایان سخنانش با تشکر از وزیر آموزش وپرورش در سفر به شهرستان آمل بر ساماندهی وضعیت شغلی معلمان حق التدریسی ،خرید خدمت ، معلمان غیر انتفاعی و سرباز معلم و …. از طریق وزارت آموزش وپرورش تاکید کرده و یاد آور شد که سالهای سال  این معلمان دارند زحمت می کشند  و حمایت جدی وزیر محترم آموزش وپرورش  در جذب این عزیزان مورد انتظار ما می باشد و این را هم اضافه بکنم که پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال ۱۴۰۰ پرداخت شده و از جناب دکتر نوری این درخواست را  داریم که در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته  در سال ۱۴۰۱ هم اهتمام ویژه را به این عزیزان داشته باشند .

به گزارش هرازنیوز، این مراسم  با حضور دکتر یوسف نوری  وزیر آموزش وپرورش ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران  ، سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و بسیجیان و جمعی از اهالی روستای این روستا برگزار شد.

گزارش و عکس : حسن جوان .

 

One thought on “‌نماینده مردم آمل: مطالبات زیادی از طرف معلمان داریم که آموزش و پرورش بایدبه آن عمل بکند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *