فرماندار آمل مطرح کرد: بسیج موجبات سرافرازی و اقتدار ملی ایران اسلامی را فراهم کرده است

به گزارش هراز نیوز : سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج در پیامی اعلام کرد :

بسیج عنصر بی بدیل و بی همتایی است که در سایه تفکر آرمان خواهی انقلابی و پیروی محض از ولی فقیه زمان، از دوران دفاع مقدس در قالب ارتش بیست میلیونی و دیگر صحنه های رزم و رزم آوری تا مقابله با انواع بلایای طبیعی، اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا و مشارکت در گروه های جهادی برای محرومیت زدایی از چهره مناطق مختلف تا مبارزه بی امان در سنگرهای جنگ نرم و رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت خود را با تمام ظرفیت به انجام رسانده است.

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی است و در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی و اقتدار ملی ایران اسلامی را فراهم کرده است.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.

بدین وسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ش هدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیج یان غیور و مخلص ایران اسلامی به‌ ویژه بسیج یان عزیز شهرستان آمل تبریک عرض می‌نماییم و امیدواریم اقشار مختلف بسیج در دستیابی به قله‌های افتخار روز به روز موفق و پیروز باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *