تیم ملی خائن یا رقیب؟!

دو هفته قبل بود که خط جدید دشمن برای ایجاد افتراق در کشور به صورت نیمه عریان در شبکه تروریستی اینترنشنال دیده شد و بعد از آن هم ملیجکی به اسم سوشا مکانی را برای برنامه‌ای دعوت کردند و علناً صحبت از تفکیک تیم ملی و تیم جمهوری اسلامی کردند! ساده است هر کاری که کمک کند حال مردم خوب نباشد و بنایی برای اختلاف ایجاد کند برای دشمن محبوب است!! بعد از این هم عده‌ای بازیکنان تیم ملی را خائن خواندند و …

در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که مردم با تیم ملی خودشان بخواهند چنین کنند و در واقعیت، در کوچه و بازار، در مدرسه، در تاکسی و همه‌ی شهر نیز کاملاً می‌بینید که مردم نسبت به جام جهانی و تیم ملی احساس خاصی دارند و هر چند نسبت به نتایج پیش‌رو مردد هستند اما بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها و نمایش بچه‌های تیم ملی‌اند. این یعنی مردم عادی می‌فهمند اما عده‌ای که خود را مردم می‌خوانند نه!!

دقت کنیم فقط یک عده  وطن فروش هستند که به تیم ملی کشورشان می‌گویند خائن!! وگرنه حتی تیم‌های مقابل هم به تیم ایران نمی‌گویند خائن، می‌گویند رقیب!!

و این صدایی است که باید به گوش بچه‌های تیم ملی هم برسد. واقعا نباید مقهور چند ده هزار کنش‌گر فضای مجازی شد. باید عموم مردم کشور را دید که هنوز علی جهان و مهدی طارمی و علی بیرو و احمد نور و باقی بچه‌ها برایشان همان بچه‌های همیشگی هستند. همان بچه‌هایی که  تا پای جان برای ایران می‌دوند و مسئله‌شان خوشحالی من و توست.

حمید کثیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *