فرماندار آمل: نباید سکوت کرد/حوادث اخیر، خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نمی کند

سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در جلسه شورای اداری هفتم آبان گفت: حوادث و اغتشاشات اخیر، خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نمی کند.

به گزارش هرازنیوز، جلسه شورای اداری شهرستان آمل صبح هفتم آبان ماه با حضور حجت‌الاسلام یعقوبیان امام جمعه شهر آمل، حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه بخش دابودشت و حجت‌الاسلام حسین‌زاده برسمنانی امام جمعه بخش امام امامزاده عبدالله(ع) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در این جلسه با تسلیت به خانواده‌های شهدای ترور شهر آمل و نیز محکومیت حملات تروریستی در شیراز و آمل، تبیین دستاوردهای نظام و دولت توسط دستگاه ها را یک اصل مهم و اصولی عنوان و بیان کرد: امروز تک تک ما باید زبان نظام و دولت باشیم، دستگاه‌ها در شرایط مالی سخت به ارایه خدمات مشغول هستند و اگر امروز این خدمات و دستاوردها را به مردم نگوییم، دچار نقصان شده‌ایم.
وی با تاکید بر اینکه در هر شرایطی نباید خدمات رسانی به مردم دچار خدشه شود، بیان کرد: اگر رییس دستگاهی به مردم خدمات ندهد و پاسخگوی مردم نباشد با او دچار مشکل خواهم شد.
فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه بسیاری از ما در مارپیچ سکوت گرفتار شده ایم و تا زمانی که درباره پشت پرده اغتشاشات به مردم سخن نگوییم آنها جوانان ما را به سمت خود می کشانند، تصریح کرد: امروز باید به نسل جوان بگوییم که اگر اتفاقی رخ دهد و خللی در نظام ایجاد شود بهتر از سوریه و افغانستان نخواهیم شد.
وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه ماست که با جوان ها صحبت کنیم، گفت: امروز دستگاه دروغ پراکنی بیگانه تمام تلاش خود را برای زیر سوال بردن نظام، دولت و خدمات آن به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام یعقوبیان امام جمعه شهر آمل نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی در سطح شهرستان؛ آن را زمینه ساز امنیت عنوان کرد و گفت: امروز نیاز داریم برای رفع نقایص در کنار هم باشیم و از محل این رفع نقایص فصلی جدید درباره عظمت آمل خلق کنیم‌.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی به دنبال بودجه های استانی و ملی باشند، گفت: برای ایجاد یک روند رو به رشد در شهرستان نیاز است همه ارکان پای کار باشند و برای این امر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده امام جمعه بخش امامزاده عبدالله(ع) نیز با تاکید بر اینکه حملات تروریستی اخیر در کشور و شهرستان آمل ناشی از عصبانیت دشمن از عدم همراهی مردم با آنهاست، تاکید کرد: پیگیری امور برای مردم در دستور کار همه ما قرار دارد و در حمایت از مسیر نظام و انقلاب خللی ایجاد نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *