رقابت 127 هنرمند از 6 کشور دنیا در اشکواره حسینی

دبیر اجرایی پنجمین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی از رقابت 127 هنرمند از 6 کشور دنیا در اشکواره حسینی خبرداد.

به گزارش هرازنیوز ، مهیار کمانگری مطرح کرد :  بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ اثر از یک هزار و ۱۲۷ هنرمند در پنجمین اشکواره حسینی از ۲۸ شهریور تا ۶ مهر امسال به رقابت می‌پردازند.

وی گفت : هنرمندان ۲۹ استان کشورمان در بخش ملی و ۶ کشور ایران، افغانستان، ایتالیا، ترکیه، عراق و یمن در بخش بین‌المللی آثار خود را به دبیرخانه اشکواره حسینی ارسال کردند.

دبیر اجرایی پنجمین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی تصریح کرد:  هنرمندان در هفت بخش رسانه، تئاتر خیابانی، سرود و نقالی، عکس، شعر و داستان کوتاه آثار خود را به داوری گذاشتند .

کمانگری بیان کرد: بیشترین تعداد آثار دریافتی به بخش عکس، شعر، داستان و رسانه بازمی‌گردد و آثار هنرمندان با داوری داوران برجسته ملی و استانی با دقت و نظارت بازبینی می‌شود تا نفرات برتر به شایستگی انتخاب شوند.

وی با اشاره به موضوع همایش، بیان کرد: موضوعات جشنواره امام حسین(ع)، وقایع عاشورا و مدافعان حرم بخش ویژه آثار اجتماعی پیاده‌روی اربعین بود، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز امسال به موضوعات اشکواره حسینی اضافه شد و با تنوع موضوعات شاهد ارسال آثار گسترده بودیم.

دبیر اجرایی پنجمین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی گفت: تهیه بولتن الکترونیک آثار و رونمایی از تمبر پنجمین دوره اشکواره حسینی و تقدیر از ۷ پیشکسوت هنری مازندران که در هر بخش یک پیشکسوت با نظر هیأت داوران و دبیران تخصصی معرفی می‌شوند از دیگر برنامه‌های این رویداد  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *