در نخستين روز از هفته دولت؛

50 پروژه عمراني و زيربنايي در نخستين روز هفته دولت در آمل به بهره برداري رسيد

به گزارش هرازنیوز   ، 44 پروژه برق رساني و تقويت ولتاژ برق، يك طرح ساماندهي گلزار شهدا، سه پروژه شهري در شهر دابودشت و دو پروژه روستايي در اين بخش به بهره برداري رسيد.

فرماندار ويژه شهرستان آمل در مراسم بهره برداري از پروژه هاي عمراني نخستين روز هفته دولت در اين شهرستان، با بيان اينكه امروز دوم شهريور ماه، 50 طرح عمراني و زيربنايي در اين شهرستان به بهره برداري رسيده است، تصريح كرد: از اين تعداد 44 پروژه در حوزه برق رساني بوده كه با اعتباري بالغ بر 120ميليارد ريال در حوزه احداث شبكه ضعيف و قوي، تقويت فشار برق، ترميم و اصلاح شبكه صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه حدود ۹۰ درصد از پروژه‌ها برای رفع ضعف برق و ولتاژ است و در اين حوزه به میزان بسياري سیم کابل و ترانس‌های متعددی برق در این منطقه تعویض شد، افزود: در هفته دولت ۲۸ پروژه در اداره توزیع برق غرب آمل به بهره‌برداری رسيد که اعتباری بیش از ۷ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان را شامل می‌شود همچنين ۱۶ پروژه اداره امور شرق آمل در سطح شهر و روستا با اعتبار بیش از ۴ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در نخستين روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ويژه شهرستان آمل از بهره برداري از پنج پروژه در نخستين روز از هفته دولت در بخش دابودشت شهرستان آمل خبرداد و گفت كه از اين تعداد سه پروژه در حوزه شهري و دو پروژه طرح هادي روستايي بود توسط فرماندار ويژه شهرستان آمل و امام جمعه بخش دابودشت افتتاح شد.

وي با بيان اينكه به مناسبت هفته دولت، پروژه زيرسازي و آسفالت و كانال جمع آوري آب هاي سطحي شهر دابودشت شامل پروژه زيرسازي و آسفالت خيابان دادگستري، افتتاح پروژه خيابان ورزش فاز 1 و افتتاح پروژه خيابان ورزش و دريا فاز دوم به بهره برداري رسيد، تصريح كرد: براي اجراي پروژه زيرسازي و آسفالت خيابان دادگستري دابودشت كه به مساحت 2100 مترمربع عمليات عمراني صورت گرفته است، 6 ميليارد و 330 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

سيد عباس حسيني يادآور شد: همچنين براي افتتاح فاز نخست پروژه خيابان ورزش نيز كه به مساحت 1600 مترمربع احداث كانال جمع آوري آب هاي سطحي، به طول 110 متر اعتبار پنج ميليارد و 350 ميليون ريالي هزينه شده است. در پروژه خيابان ورزش و دريا فاز دو، احداث كانال جمع آوري آب هاي سطحي به طول 185 متر نيز بيش از 6 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است كه در هفته دولت به بهره برداري رسيد.

وي همچنين از بهره برداري از طرح ساماندهي مزار سه شهيد روستاي شرمكلاي بخش مركزي اين شهرستان خبرداد و گفت: اين طرح با همكاري سپاه و بنياد شهيد شهرستان آمل با اعتباري بالغ براي 500 ميليون ريال اجرايي شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *