تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل از مدیران اصحاب رسانه و خبرنگاران آملی+عکس
آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آمل به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری با حضور اعضای شورا، شهردار و خانواده بزرگ رسانه در هتل شهر آمل برگزار شد .
به گزارش هرازنیوز ، احمد محمدی در این آیین گفت : یکی از ارکان تعالی هر جامعه ای بحث رسانه، مطبوعات و خبرنگار است که اگر بتوانند در همه حوزه ها به صلاحیت حرفه ای که در راستای شغلی خود دارند درست عمل کنند موجب ارتقاء جامعه خواهند شد .
رییس شورای اسلامی شهر آمل خواستار بیان نقدهای منصفانه و انتقاد واقع بینانه از اصحاب رسانه و خبر شد و افزود : یکی از اصلی تری خصوصیات خبرنگاران باید امانت داری و بی طرفی باشد، خبرنگاران باید واقعیت ها را منتقل کنند، اگر واقعیت ها بیان شود هم مخاطب می فهمد که چه اتفاقی در شهر یا جامعه افتاده و هم منبع خبر که اعمال و وظایفش انتشار پیدا می کند با نقص ها و ضعف های خود آشنا می شود .
وی ضمن دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسات رسمی شورا ادامه داد : توصیه می کنم دوستان اهل قلم صلاحیت حرفه ای خودشان را فدای مسائل اقتصادی و سیاسی نکنند .
محمدی مطرح کرد : ما رسانه و مطبوعات را مقابل خودمان نمی بینیم و به عنوان بازوان اجرایی خودمان آنها را قبول داریم، شما دنبال استیفای حقوق شهروندان و مطالبه گر هستید، ما در مقابل هم نیستیم و مطمئن باشید از این ظرفیت رسانه ای نهایت استفاده را خواهیم کرد .
ابراهیم محمدپور در پی بیان سخنان یکی از خبرنگاران در خصوص حمایت و قدردانی از ورزشکاران مدال آور المپیکی و جهانی بیان داشت : سردیس ورزشکاران افتخار آفرین آملی قاسم رضایی، هادی ساروی، امیرحسین زارع و بهروز عطایی سفارش داده شده که در حال ساخت است و تا دو ماه دیگر در مکان های مناسبی جانمایی و نصب خواهد شد .
منشی اول و عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آمل افزود : نماد یا المان والیبال هم طراحی شده و بزودی قرارداد آن منعقد و ساخته خواهد شد .
وی با بیان اینکه راه اندازی کافه ورزش را با نگاه ورزشی و فرهنگی در دستور کار داریم تصریح کرد : در نظر داریم در یکی از ساختمان های شهر با راه اندازی کافه ورزش، از ورزشکاران المپیکی و جهانی دعوت کنیم تا گفتگوی مستقیم با جوانان داشته باشند .
علی داودی نیز در این آئین بیان داشت : ما مکلف هستیم دغدغه های شما عزیزان را بشنویم و امیدوارم بتوانیم گوشه ای از مشکلات را رفع کنیم و همراهی و همسویی خوبی اتفاق بیفتد .
شهردار آمل افزود : خوشحالم در یکسالی که به عنوان شهردار خادم مردم شهرم بوده ام سعی کردم باب نقد را برای همه خبرنگاران باز بگذارم و همواره دوست داشتم با افتخار حرف های آنها را بشنوم و از لابه لای این حرف ها و نقدها درگاه های جدید باز شود تا بتوانیم آنچه که مد نظر ما یعنی خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز هست صورت گیرد .
وی ادامه داد : نگاه نقادانه شما به ما قطعا در این راه کمک خواهد کرد و امیدوارم همچنان این نگاه خوبتان را به شهر و عملکرد شورا، شهرداری و همه دستگاه های اجرایی داشته باشید و دغدغه های شما همراه ما باشد و ما نیز با گوشی شنوا و چشمی بینا از نقد شما استقبال می کنیم تا بتوانیم شهر آبادتری داشته باشیم .

گزارش و عکس : حسن جوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *