آیین تجلیل از آزادگان شهرستان آمل در اکسین/تصاویر

به گزارش هرازنیوز آیین تجلیل از آزادگان شهرستان آمل با حضور جمعی از مسوولان محلی و معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در تالار اکسین برگزار شد

دکتر روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه  نقش آزادگان برای خنثی سازی توطیه ها بیش از همیشه احساس می شود، اظهار کرد: آزادگان عزیز سخت ترین شرایط را تحمل کرده اند و برای صبوری در شرایط سخت فعلی، بهترین نمونه هستند‌.
وی با بیان اینکه آزادگان در شرایط سخت، نویدبخش امید برای ملت ایران بودند و خواهند بود، بیان کرد: تاثی و توجه به اسارت آل الله و رنج های سیدالشهدا در مسیر آزادگی، درسی که ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در این ایام به خوبی آن را نمود و بروز داده و سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادند.
معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهادت امام حسین(ع) پیامی برای همه انسان ها عصرها و نسل ها است تا آزادگی سرلوحه زندگی باشد، اظهارکرد: پیام اباعبدالله(ع) این است که زندگی باید توام با آزادگی مبارزه با طاغوتیان و قابیلیان باشد.
این مسوول  با بیان اینکه مسیر الهی و معنوی انقلاب اسلامی منتهی به ظهور می شود و در این مسیر باید حادثه عاشورا باز تعریف شود، ادامه داد:عاشورا برای همه انسان ها درس و پند است و ایثار و از خود گذشتگی در کنار سرهای بریده و خیمه های آتش زده و یتیمی که بی پدر مانده است، عبرت تاریخ است.
وی عاشورا را بزرگترین تراژدی تاریخ عنوان کرد و از انسان هایی نام برد که همه هستی اش را مقابل تاریخ گذاشته است، افزود: امیدوارم عزاداری ما  برای رفع مشکلات امروز جامعه گشایشی باشد.

عکس: فرزین عامری

د

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *