فرماندار ویژه آمل در جمع تشکل‌های غیردولتی شهرستان مطرح کرد؛

ضرورت تدوین برنامه سالانه تشکل‌های غیردولتی آمل

 

فرماندار ویژه شهرستان آمل در جمع تشکل های غیردولتی شهرستان با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه های مدون براساس تنوع خدمات ارایه شده توسط سازمان های مردم نهاد بیان کرد: امروز ارایه خدمات در سازمان های مردم نهاد براساس نیاز مردم صورت می گیرد که این خدمات باید مدون و با برنامه باشد.

سید عباس حسینی در این نشست که به مناسب روز سازمان های مردم نهاد صورت گرفت، با اشاره به اینکه تشکل های غیردولتی باید برنامه ها و راهکارهای سالانه داشته باشند و براساس نقشه راه حرکت کنند، بیان کرد: ضرورت تدوین برنامه سالانه برای تشکل های غیردولتی آمل وجود دارد.

حسینی فعالیت جزیره ای سازمان های مردم را موجب هدر رفت منابع مالی و هزینه ای و منابع نیروی انسانی شهرستان بیان کرد و افزود: تشکل های مردم نهاد، اثرگذاری جدی در سطح شهرستان آمل دارند و این اثرگذاری باید منجر به اتفاق بزرگ و ماندگار باشد‌.

وی یکی از نقاط مورد توجه شهرستان را مناطق آسیب‌پذیر شهری عنوان کرد و گفت: حداقل به لحاظ سیمای ظاهری شهری، این مناطق باید باید بهسازی و نوسازی شوند که کمک های اجتماعی و مردمی در این مناطق ضرورت دارد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه جلسات تشکل های مردم نهاد آمل به صورت مستمر و با برنامه ادامه یابد، از تشکل های مردم نهاد خواست نیازها، ضرورت‌ها و برنامه های خود را در توسعه شهرستان تدوین کرده و ارایه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *