سردار همدانی

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل در تجلیل از سردار همدانی
ایام سوگواری حسینی ع تسلیت و تعزیت باد

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست. مردانی که از کوه مصمم تر و محکم تر و از نم نم باران دلنشین تر و دلرباترند.

انقلاب شکوهمند اسلامی ملت سرفراز ایران به زعامت قائد عظیم الشان حضرت روح الله(ره) بستر را برای نیل به فوز عظیم شهادت فراهم آورد. بستری که در سالهای دفاع مقدس و نیز ایام دفاع از حرم، تجلی ویژه ای یافت.

چه بسیار جوانان و پیران و حتی نوجوانان برومندی که از این بستر، بهترین صید را کرده و از سو هم، چه بسیار از کسانی که نه تنها لیاقت درک وجود این بستر را نیافتند بلکه گستاخانه و هتاکانه زبان دراز خود را به فحاشی از توفیق یافتگان نیز چرخاندند.

سرلشکر شهید حاج حسین همدانی از جمله کسانی هست که هم در عرصه سالهای دفاع مقدس خوش خروشید و هم در ایام دفاع از حرم خوش درخشید.

ایام فتنه ننگین 88 ، زمان امتحان بود. امتحانی سخت و سنگین در حمایت از حق از یک سو و از سوی دیگر دفع و رد باطل. امتحانی که در آن بسیاری از خواص و اندکی هم از عوام لغزیرند که البته مقدمه لرزش عوام، لغزش خواص بود.

در چنین شرایط دشواری، کسانی چون حاج حسین همدانی نه تنها سکوت نکرده بلکه در وسط میدان برای صیانت از امت امام و امام امت حی و حاضر بودند. درایت و کفایت انسان های با معرفتی چون شهید همدانی موجب شد تا بی معرفتانی چون میرحسین موسوی فتنه طلب و فتنه گر، نتوانند بر کرسی ظفر شورش آمریکایی خود بنشینند و دست کثیف شان از کودتای مخملی، تهی تر از همیشه شود.

کینه ای که جریانات فتنه گر از امثال شهید همدانی به دل سیاه خود گرفتند اندازه و حد مشخصی نداشته و ندارد چنانچه بعد از گذشت 13 سال از آن واقعه ننگین، موسوی خائن در فحاش نامه اخیر خود، به این شهید عزیز و فتنه شکن جسارت کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل ضمن تجلیل و تکریم تمام قامت از سردار سرفراز ایران و اسلام شهید همدانی عزیز، اقدام موهن میرحسین موسوی در جسارت به این شهید عزیز را محکوم کرده و از دستگاه های مسئول بویژه قضایی کشور انتظار دارد برخوردی انقلابی و درخور با این عنصر پلید داشته و به دوران مدارا با امثالهم پایان داده شود.

غفراله لنا و لکم
// شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل//

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *