حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در نشست قرار گاه تبیین نهضت روشنگری با موضوع عملکرد مخابرات آمل گفت :در حوزه جهادتبیین مواردی از قبیل راهبرد و استراتژی اصلی برای خروج از محاصره دشمن و جنگ هیبریدی که در آن قرار داریم  مورد توجه است .

وی با بیان اینکه رسانه های معاند نظام در راستای تحریف واقعیت تلاش بسیاری دارند مطرح کرد: در قرارگاه تبیین ما تلفیق رسانه و روابط عمومی را شکل دادیم و قطعا روابط عمومی و رسانه باید رویکرد راه حلی و موثر داشته باشند و یک سطحی از مشکلات حوزه شهروندی باید توسط این دو عامل اصلی بررسی و با نگاه تخصصی به این موضوعات و مشکلات را حل نماییم.

حسینی با اشاره به اهمیت جایگاه مردم در نظام اسلامی تصریح کرد : قطعا مردم هرچقدر بیشتر بتوانند با ما ارتباط بگیرند مشکلاتشان راحتتر حل می شود و تعاملات موثری را در حوزه شهری میتوانیم داشته باشیم.

سلطانی رییس  اداره مخابرات شهرستان آمل هم بیان کرد: کل اعتبار یک ساله ما از محل تملک دارایی حدود ۵۷ میلیارد تومان است .

وی مطرح کرد : در سال ۱۴۰۰ در حوزه تلفن سیار ۳۴ سایت در برنامه داشتیم و طرح راه اندازی ۲۴ سایت را شروع  و ۱۶ سایت را راه اندازی کردیم و هزینه راه اندازی  ۱۶ سایت ۹۶ میلیارد تومان بوده است .

رییس مخابرات آمل با اشاره به عملکرد اداره اش در بخش لاریجان آمل گفت : برای کابل کشی و پهنای باند در لاریجان بالای ۷۵ میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است .

این مسئول یکی از مهمترین مشکلات و موانع در توسعه زیر ساخت مخابرات آمل را سرقت کابل عنوان کرد و گفت :معضل امروزه ما که قطعا تک تک شما با آن مواجه شده اید، سرقت کابل است ، در ۴ ماهه امسال ۵۰ هزار متر کابل فقط جایگزین کابل های  سرقتی در سطح شهرستان آمل شده است .

وی اظهار کرد : در نظر بگیرید اگر سرقت کابل نداشتیم این هزینه برای توسعه شبکه مخابرات انجام میشد .

مریم اکبرپور ؛هرازنیوز

 

هزینه شد

One thought on “۷۵ میلیارد تومان هزینه کابل کشی و پهنای باند لاریجان/ در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۶ سایت تلفن سیار به ارزش ۹۶ میلیارد راه اندازی شد/ سرقت ۵۰ هزار متر سیم مخابرات آمل درعرض ۴ ماه”
  1. سلام
    مخابرات رو واگذارکردن کسی هم جواب نمیده همیشه سربالا جواب میدن سرقت سیم رو میگن ما نداریم
    دوبار سیم اهالی کوچه خردیدم و هزینه کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *