فرماندار ویژه آمل خبرداد
بازگشایی محور هراز پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی / مردم هشدارهای سیل را جدی بگیرند

فرماندار ویژه شهرستان آمل از بازگشایی محور هراز پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی خبر داد و گفت: این‌محور برای تردد هم وطنان بازگشایی شده است اما با توجه به هشدارهای سازمان مدیریت بحران، مردم هشدارها را جدی گرفته و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سید عباس حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از بامداد پنجشنبه ششم مردادماه محور هراز دچار سیلاب شده و تعداد زیادی خودرو در مسیر محور هراز گرفتار شدند، گفت: خوشبختانه این سیل که در محدوده بایجان تا وانا رخ داد تلفات جانی نداشت اما خسارت‌های بسیاری در حوزه راه و باغات به بار آورد.
وی با بیان اینکه در کمتر از ۱۲ ساعت از بروز سیل، خودروهای در راه مانده از محور تخلیه شده و محور مسدود اعلام شد، افزود: بیش از ۱۵ دستگاه لودر و کامیون دستگاه های خصوصی و دولتی از صبح ۵ شنبه در محور هراز حضور دارند و عملیات تخلیه گل و لای را انجام می دهند.
حسینی با اعلام اینکه بیش از یک متر گل و لای یک لاین از محور هراز را در محدوده بایجان پوشانده بود، ادامه داد: با کمک رسانی نیروهای جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی کمترین خسارت انسانی به شهروندان در محور هراز ایجاد نشد.
فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه در طی ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی گل و لای از محور هراز پاکسازی شده و تردد برای شهروندان تسهیل شده است، گفت: از ساعت ۱۸ روز جمعه هفتم مرداد ماه، تردد خودروها در محور هراز مسیر شده و محور بازگشایی شده است اما به شهروندان توصیه می شود با توجه به هشدارهای هواشناسی و سازمان مدیریت بحران، همچنان از ترددغیرضرور در محورهای هراز، مسیرهای ییلاقی، روستایی و رودخانه‌ها اجتناب کرده و به هشدارها توجه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *