فرماندار ويژه شهرستان آمل در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن كه با حضور مديركل صمت استان و توليدكنندگان و صنعتگران شهرستاني برگزار شد، گفت: شهر بدون صنعتگران قابل تحمل نیست.
سید عباس حسینی اظهار کرد: کار و تلاش در عرصه تولید و صنعت در شرایط سخت اقتصادی و تحریم همه جانبه دشمنان اقدامی جهادی است.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان کشورمان سهم بزرگی در تولید ناخالص ملی و ارزآوری دارند، افزود: آمل از شهرستان‌های شاخص در عرصه تولید، صنعت، اشتغال و ارزآوری است که برندهای بزرگ این شهرستان در سطح بین‌المللی و جهانی برای مردم دنیا و بزرگان صنعت نام‌آشنا هستند.
فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه حوزه صنعت و معدن آمل نیازمند نگاه ویژه و ملی است، تصریح کرد: شهر بدون صنعتگران قابل تحمل نیست و مسؤولان باید در کنار صنعتگران تمام تلاش خود را به کار گیرند تا افق‌های جدید ایجاد شود هرچند تمام امکانات در بدنه اداری برای تسهیل کار صنعتگران فراهم شود.
وی با اشاره به مشکلات حوزه صنعت همانند نقدینگی، برخی قوانین، مقررات و نگاه سلیقه‌ای، یادآور شد: مشکلات و معضلات حوزه صنعت و معدن آزاردهنده است و باید راهبردهایی در این حوزه تعریف شود.
حسینی با اعلام اینکه با تأمین در مالی بنگاه‌های اقتصادی طرح توسعه واحدها مطرح شود، بیان کرد: توزیع مناسب سود در زنجیره تولید و ارزش‌گذاری واحدهای صنعتی می‌تواند انگیزه‌ها را برای کار بیشتر کند تا شاهد پویایی و حرکت رو به جلو در حوزه صنعت، معدن و تجارت باشیم.
وی تصریح کرد: در حوزه معدن نیز با تشکیل هولدینگ‌های معدنی، ایجاد ساختار کیفی در تولید مواد معدنی در اولویت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *