بسم اله قاصم الجبارین

روز قدس روز نجات اسلام است (امام خمینی ره)

آخرین جمعه ماه رمضان، روز پاسخ به انتظارهاست. همسایه مظلومیت، در هاله‏ای از بی‏سر و سامانی، به اعتراض یاران خود در این روز، دل بسته است.

روز قدس، روز تذکر قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه‏جوی جهان است. فلسطین، دفتر ایام سال را به امید رسیدن به این جمعه شکوفا، ورق زده است.

تا جمعه ظهور

به صحنه می‏آییم، تا صفوف معترضان ظلم، پر رنگ‏تر شود. به صحنه می‏آییم تا باطل، بیداری اصحاب حقیقت را واضح‏تر به نظاره بنشیند.

به صحنه می‏آییم تا بغض ترک‏خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم.

آری! جمعه قدس، ریشه در جمعه ظهور دارد؛ ریشه در آن ناقوس عدالت که به دستان منجی صبح، به صدا درخواهد آمد.

«زمان بیداری فرامی رسد و انتفاضه فلسطین، خواب غاصبان را آشفته می سازد. در سرزمین بارور پیامبران، ساقه های تکبیر می روید و گل ایمان می شکفد و در مهد نزول آیات الهی و مرکز قداست و مبدأ معراج به آسمان ها، از زیتون حقیقت، شعله شب شکن اسلام سر می کشد.

از الله اکبرهای نوجوانان مسلمان فلسطینی، قیام می روید و از خروش تکبیر، استکبار به وحشت می افتد و از پرتاب سنگ های انقلاب، کاخ شیشه ای صهیونیسم در هم می شکند.

خون جوانان فلسطینی، حنای سران سیاست باز و کینه توز را بی رنگ می کند. در سرزمین غصب شده فلسطین، انقلاب سنگ هاست و کاخ شیشه ای دشمن درحال شکستن.

سنگ های انقلاب، سر سازشگران را می شکند و سکوت سنگین خودفروختگان را هم!

کدام دیده بر مظلومیت این ملت آواره گریسته است؟

کدام دست به حمایت آنان، از آستین همت و غیرت برآمده است؟

روز قدس، روز برافراشتن پرچمی است که سال ها بر زمین افتاده بود و امروز بر دوش انتفاضه قرار گرفته است»

منم، قدس؛ نخستین قبله؛ دومین مسجد پس از کعبه؛ سومین سرزمین بهشتی، پس از مکه و مدینه؛ مکان قریب؛ محل حشر و نشر و صراط و میزان؛ جایگاه صور اسرافیل و پایان جهان.

منم، قدس؛ منم، مسجد الاقصی؛ منم، بیت‏المقدس؛ فلسطین؛ صاحب قداستی به بلندای تاریخ انسان؛ منزل نزول وحی، ملک میلاد شرافت و مملکت جلوس عدالت بر کرسی حق و مفتخر به نشان‏های کرامت.

درود ، رضوان و رحمت خداوند بر معمار کبیر انقلاب که با الهام از اجداد طاهرین و ائمه معصومین ع آخرین جمعه ماه پر فیض صیام (رمضان المبارک) را روز قدس نامید تا مسلمانان ، آزادمردان ، مظلومان و ستمدیدگان عالم در این روز عظیم با انسجام ، وحدت و همدلی ، و با طنین قدسی هیهات من الذله ، مرگ بر اسرائیل غاصب ، مرگ بر مستکبران عالم ، بویژه آمریکای جهانخوار و ایادی خارجی و داخلی اش طومار رژیم جعلی ، کودک کش و خون آشام صهیونیسم را در هم بپیچند و بساط غارتگری و ظلم زورگویان عالم ، و استعمارگران سلطه گر را برچینند این سیره امام راحل تا ظهور دولت یار و محو کامل غاصبان با علمداری و فرماندهی فرزند خلف امام رهبر فرزانه ، حکیم و سکان دار انقلاب اسلامی امام خامنه ای مد ظله العالی ادامه خواهد داشت ، امت ولایتمدار ، شهید پرور و زمان شناس شهرستان هزارسنگر آمل در این روز هم صدا با سراسر کشور به ندای امامین انقلاب لبیک گفته و با طنین فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر مستکبران عالم و اذنابشان حمایت خویش را از مسلمانان تحت ستم ، مظلومان عالم ، بویژه مردم غیور و بپا خواسته فلسطین اعلان نموده و در این روز با فضیلت تحکیم و تقویت وحدت ، انسجام ، و همدلی همه نیروهای انقلاب بویژه مسئولین خدوم و پر تلاش شهرستان را در راستای تعالی آمل عزیز و رفع مشکلات ، تحت حمایت ، سیاست دولت عدالت و کرامت حجه الاسلام دکتر رئیسی مطالبه دارند. این روز عظیم و تاریخی بر رهبر فرزانه انقلاب ، مسلمانان و مظلومان عالم بویژه امت بیداردل ایران اسلامی ، خاصه امت شریف ، زمانشناس ، ولایتمدار و شهید پرور شهرستان آمل خجسته باد.

غفراله لنا و لکم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *